Beiden spellen zijn in perfecte staat. Ik heb ze weinig gespeeld. Ik ruil het liefst Opsturen is geen probleem.
Topic: [TR] The Last of Us en The Evil Within
21 november 2014om 20:09
Beiden spellen zijn in perfecte staat. Ik heb ze weinig gespeeld. Ik ruil het liefst Opsturen is geen probleem.
[quote]Beiden spellen zijn in perfecte staat. Ik heb ze weinig gespeeld. Ik ruil het liefst Opsturen is geen probleem.[/quote]
Welke games ben je op zoek naar?
Heb wel interesse in The evil within.
[quote]Welke games ben je op zoek naar?
Heb wel interesse in The evil within.[/quote]
lords of the fallen of Middle-Earth: Shadow of Mordor
wat heb je?
ik heb al of al uitgespeeld:
tomb raider
ac black flag
fifa
watch dogs
sleeping dogs
thief
driveclub
Last of Us ruilen voor Destiny?
[quote]lords of the fallen of Middle-Earth: Shadow of Mordor
wat heb je?
ik heb al of al uitgespeeld:
tomb raider
ac black flag
fifa
watch dogs
sleeping dogs
thief
driveclub[/quote]
Beide games heb ik helaas niet.(meer)
Ruilen is enige optie? Eventueel verkopen voor een schappelijke prijs?
Heb momenteel niet veel bijzonders om te ruilen.
Alleen the hobbit, maar ga er van uit dat je deze niet wilt ruilen.
[quote]Last of Us ruilen voor Destiny?[/quote]
PM gestuurd.
[quote]Beide games heb ik helaas niet.(meer)
Ruilen is enige optie? Eventueel verkopen voor een schappelijke prijs?
Heb momenteel niet veel bijzonders om te ruilen.
Alleen the hobbit, maar ga er van uit dat je deze niet wilt ruilen.[/quote]
Inderdaad geen interesse in the hobbit.
ik ruil liever
bump.
Ik heb ook nog The Crew liggen, waar ik niks mee doe.
zou je the crew eventueel wel willen verkopen?
[quote]zou je the crew eventueel wel willen verkopen?[/quote]
ja hoor 30?