Topic: [TR] The Last of Us en The Evil Within

21 november 2014om 20:09

Beiden spellen zijn in perfecte staat. Ik heb ze weinig gespeeld. Ik ruil het liefst Opsturen is geen probleem.

8 reacties

  1. User  avatar
    734 XP

    [quote]Beiden spellen zijn in perfecte staat. Ik heb ze weinig gespeeld. Ik ruil het liefst Opsturen is geen probleem.[/quote]
    Welke games ben je op zoek naar?
    Heb wel interesse in The evil within.

    0
  2. User  avatar
    47 XP

    [quote]Welke games ben je op zoek naar?
    Heb wel interesse in The evil within.[/quote]

    lords of the fallen of Middle-Earth: Shadow of Mordor
    wat heb je?
    ik heb al of al uitgespeeld:
    tomb raider
    ac black flag
    fifa
    watch dogs
    sleeping dogs
    thief
    driveclub

    0
  3. User  avatar
    290 XP

    Last of Us ruilen voor Destiny?

    0
  4. User  avatar
    734 XP

    [quote]lords of the fallen of Middle-Earth: Shadow of Mordor
    wat heb je?
    ik heb al of al uitgespeeld:
    tomb raider
    ac black flag
    fifa
    watch dogs
    sleeping dogs
    thief
    driveclub[/quote]
    Beide games heb ik helaas niet.(meer)
    Ruilen is enige optie? Eventueel verkopen voor een schappelijke prijs?
    Heb momenteel niet veel bijzonders om te ruilen.
    Alleen the hobbit, maar ga er van uit dat je deze niet wilt ruilen.

    0
  5. User  avatar
    47 XP

    [quote]Last of Us ruilen voor Destiny?[/quote]

    PM gestuurd.

    [quote]Beide games heb ik helaas niet.(meer)
    Ruilen is enige optie? Eventueel verkopen voor een schappelijke prijs?
    Heb momenteel niet veel bijzonders om te ruilen.
    Alleen the hobbit, maar ga er van uit dat je deze niet wilt ruilen.[/quote]

    Inderdaad geen interesse in the hobbit.
    ik ruil liever

    0
  6. User  avatar
    47 XP

    bump.
    Ik heb ook nog The Crew liggen, waar ik niks mee doe.

    0
  7. User  avatar
    94 XP

    zou je the crew eventueel wel willen verkopen?

    0
  8. User  avatar
    47 XP

    [quote]zou je the crew eventueel wel willen verkopen?[/quote]

    ja hoor 30?

    0