Topic: Username verdwenen

22 november 2014om 22:29

Op een PlayStation van mijn vriend had hij een ‘gebruiker’ gemaakt en hiermee allerlei spellen gespeeld.
Nu zag ik een mogelijkheid om een PlayStation network account aan te maken en heb dit gedaan. Maar nu is de gebruiker account van mijn vriend weg en krijg ik alleen nog maar mijn PlayStation network account te zien. Graag jullie hulp om zijn user name weer terug te krijgen!

4 reacties

1. User  avatar
    632 XP

probeer een op primaire instelling, is\\te het proberen , of bij zoeken zijn naam ingeven, of als je dat gebruiken om te kunnen gamen heb je zijn gegevens nodig in dit geval het wachtwoord van dat account, lijkt mij als dat gebruiken wil je bij gebruiker zijn gegevens moet invoeren, laat me weten of het gelukt is

als je een account aanmaak wil dat niet zeggen dat je vriend account daar automatisch in komt te staan

0
  2. User  avatar
    1508 XP

Volgens mij probeer je te gamesharen. Niet doen, is gevaarlijk. het kan je een hoop geld kosten, en een ban opleveren.

0
  3. User  avatar
    416 XP

Heel duidelijk is het niet maar ik haal uit dit bericht niets van gamesharing,
    maar als je dat toch doet dan zeg ik alleen kijk uit wat je doet 😉

Volgens mij als je de PS3 aanzet zag je 1 account de “gebruiker” waar je over spreekt

Heb je bij die “gebruiker” een PSN account gemaakt ? en daarna verbinding gemaakt met het internet ?
    Dan is die “gebruiker” en die spellen en savegames en trophies die hij heeft nu dat account op PSN en is er geen weg meer terug

Op een nieuw account aanmaken na natuurlijk, maar dan moet hij opnieuw beginnen met gamen en trophies winnen

Hopelijk was dat je vraag, anders moet je je vraag nog een keer duidelijker stellen

0
  4. User  avatar
    422 XP

beetje vreemd dit en klinkt totaal niet logisch, volgens mij probeerde je gewoon te gamesharen lol

0