Topic: GTA 5 Hulp!

23 november 2014om 12:03

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. als ik GTA 5 online speel is er niks aan de hand, alles werkt zoals het moet. Maar zodra ik met 1 bepaalde friend samen wil spelen dan gaat dit niet. Als ik hem wil joinen in een session of hij mij krijgen we beide te zien dat dit niet kan. We hebben beide GEEN bad sport. beide hebben we dezelfde internet provider en zitten ook beide gewoon via de kabel verbonden. Dit probleem hadden we ook al op de PS3, en nu heben we beide een PS4 en weer het zelfde probleem!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast vriendelijk bedankt.

1 reactie

  1. User  avatar
    544 XP

    Neem je PS4 mee naar je vriend en kijk of het dan lukt. Werkt het opeens wel, dan ligt het in ieder geval aan jouw netwerk thuis (provider, router, poorten, bekabeling desnoods). Werkt het dan nog steeds niet, dan durf ik niet zo direct te zeggen waaraan het ligt. Maar het is in ieder geval belangrijk (en verstandig) om eerst even wat zaken uit te sluiten. In dit geval: jouw (of zijn) verbinding. Hierna kan je verder met testen. Ook handig om te testen: verbind je PS4 via een ander netwerk, bijvoorbeeld hotspot van je mobiel. Laat je vriend dit ook doen, goede kans dat het aan hem ligt en niet aan jou.

    Je moet eerst veel zaken uitsluiten wil je erachter komen waaraan het ligt om het vervolgens op te kunnen lossen.

    0