Topic: farcry 4 ervaringen en kopen of niet?

24 november 2014om 14:53

laat ik meteen zeggen farcry 3 heb ik kapot gespeeld!

maar wat vinden jullie van farcry 4?

hij komt vanmiddag binnen maar weet niet of ik hem wel moet houden of terugbrengen?

wat vinden jullie van het spel?

8 reacties

1. User  avatar
    160 XP

Als je Far Cry 3 leuk vond, ga je Far Cry 4 ook leuk vinden.
    Heb er nu al 17 uur inzitten, het is tof

0
  2. User  avatar
    5920 XP

Precies wat GTAlex zegt. Als je hebt genoten van deel 3 ga je je echt wel vermaken met deel 4. Gewoon lekker gaan spelen!

0
  3. User  avatar
    3888 XP

MAAR verwacht meer van het zelfde dan een vernieuwing 😛

0
  4. User  avatar
    138 XP

Hij ligt nu naast me !

het is wel heeeel moeilijk om hem niet te openen..

ik ga der toch maar voor!

0
  5. User  avatar
    3888 XP

doneren naar mij mag ook altijd hoor 😉

0
  6. User  avatar
    653 XP

ik vond far cry 3 geweldig en vind far cry 4 niet sterk. Omdat alles het zelfde is zoals bij far cry 3 enigste plus punt is dat het grafisch fantastisch is. Hij viel mijn zwaar tegen lijkt meer op een vervolg voor far cry 3 waar je dan 60euris voor neer legt….

0
  7. User  avatar
    4247 XP

[quote]ik vond far cry 3 geweldig en vind far cry 4 niet sterk. Omdat alles het zelfde is zoals bij far cry 3 enigste plus punt is dat het grafisch fantastisch is. Hij viel mijn zwaar tegen lijkt meer op een vervolg voor far cry 3 waar je dan 60euris voor neer legt….[/quote]

het is ook een vervolg.
    maar ik denk niet dat jij dat bedoelde, ik denk dat jij bedoelde dat het eerder een grote dlc was ofzo.
    maar ik heb hem al veel gespeeld (pc) en ik kan zeggen dat dat ook zo is. of althans zo aanvoelt
    maar er zijn heel veel dingen beter uitgewerkt. er zijn ook meer dingen ingedaan om te doen.meer zijmissies, meer gebeurtenissen, meer wapens, vooral veel unieke wapens die echt baas zijn. het craften van healthspuitjes gaat anders; als je nu twee groene bladeren hebt (je hebt er nu twee voor 1 spuit nodig) craft hij de spuit automatisch.
    ik zou wel zeggen dat je beter meteen je loot-bag en je portomonnee moet upgraden want die zijn erg snel vol.
    het olifant rijden is baas en het vliegen in dat james bond achtige mini helikoptertje echt leuk is (je kan vanaf beiden schieten!!!!!)
    je kan ook lokaas maken en dat middenin een outpost gooien en dan kijken of zelf aan de slag gaan (pijl en boog is baas)
    en je hebt ook nog eens een arena om in te vechten. (lijkt heel erg op de arena dlc’s van borderlands)

0
  8. User  avatar
    4682 XP

Voor wat ik er voor betaald heb is het wel een leuke game (19 euro met inruil van een andere game).
    Vind wel de bad guy minder leuk dan in deel 3 en heb totaal niks met het hoofdpersonage.

0