Wou hem al een tijdje spelen helemaal nu hij zou goedkoop is ?
Maar heb nooit eerder mgs gespeeld ?
Is het het dan wel waard?
Wou hem al een tijdje spelen helemaal nu hij zou goedkoop is ?
Maar heb nooit eerder mgs gespeeld ?
Is het het dan wel waard?
Let op, Ground Zeroes is een soort uitgebreide demo. Het is een soort voorloper voor de echte MGS die ergens volgend jaar uitkomt. Ja, hij is erg mooi, en het is een prima kennismaking met MGS, en wat je kan verwachten bij de volledige versie volgend jaar.
Er zijn wel verhaallijnen die je mogelijk moeilijk kan volgen, maar dat geldt ook voor wie de eerdere delen gespeeld heeft. Kojima, die de MGS serie bedacht heeft, is er een meester in een onmogelijk te volgen verhaal te verzinnen. Als je dat gewoon negeert kan je prima genieten van wat het spel te bieden heeft.
Nee, Ground Zeroes is niet de goede metal gear om mee te beginnen
Dit is toch de ideale instap voor mgs? Natuurlijk is het geen komplete game.
Het geeft wel een goeie indruk voor de phantom pain die volgend jaar komt.
Ik speel metal gear al sinds het allereerste deel, en ik snap nogsteeds niets van het verhaal, dus maak je niet druk!
Dankjullie wel voor de reacties!
Ben er toch wel een beetje mee eens dat Ground zeroes een goed spel is om te beginnen maar wil je echt eens de sfeer van metal gear opsnuiven probeer dan de HD Collectie 🙂