Topic: Playstation TV

25 november 2014om 20:42

Hallo ik heb een paar vraagjes mbt playstation tv.
Ik ben erover na aan het denken om deze aan te schaffen.
Dan kan ik op mn PS4 gamen en mn vriendin kan dan boven op de slaapkamer TV kijken en omgedraaid.

Mijn vraag is kan je via de PS TV ook Netflix kijken via het abbo wat ik al heb?
En kan ik op mn PS4 gamen terwijl mn vriendin via PS TV naar Netflix kijken.

Alvast bedankt.

7 reacties

1. User  avatar
    1140 XP

Gast als je vriendin er is besteed je toch aandacht aan haar 😛 Verder moet je PS TV zien als een soort streaming dus wat zij doet op de PS4 zie/bestuur jij ook, werkt geloof ik niet onafhankelijk van elkaar.

0
  2. User  avatar
    30 XP

Geen idee of ondertussen in Europa via psn op de vita en vita tv al Netflix te downloaden is, check het anders even via je ps3/4 of pc na.

Mocht het niet zo zijn en heb je technische kennis, ga dan naar wololo.net en update je vita tv NIET zodat je apps uit andere regios kunt downloaden, daarna kun je de vita tv updaten en blijft netflix en mijn geval ook Crunchyroll gewoon updaten.

Good luck! :3

– Snowy

Je moet de Vita Tv zien als een vita die verbonden staat met je tv, alle vita games en apps werken los, zoals dus netflix. De Vita draait dezelfde remoteplay app, houdt er rekening mee dat de vita tv niet meer en niet minde rkan dan een vita, ze hebben ook dezelfde xmb etc.

Zit al geruime tijd in de vita en psp scene, vraag me gerust wat hierover. :3

0
  3. User  avatar
    176 XP

[quote]Gast als je vriendin er is besteed je toch aandacht aan haar 😛 Verder moet je PS TV zien als een soort streaming dus wat zij doet op de PS4 zie/bestuur jij ook, werkt geloof ik niet onafhankelijk van elkaar.[/quote]

We wonen al 10 jaar samen!!!!
    Heb gewoon mn vaste 2 game avonden.
    Maar ik snap dat ze er geen zin in heeft om een paar uur naar BF oid te kijken hahaha

0
  4. User  avatar
    1783 XP

Netflix is er nog niet, en die gaat er denk ik ook niet komen. PlayStation Vue komt eraan, dat is een TV-dienst van Sony. Daar zullen ze wel flink op gaan inzetten

0
  5. User  avatar
    386 XP

wat wesley zegt, de playstation tv kan (nog) geen netflix helaas.

0
  6. User  avatar
    4682 XP

Denk dat het wel kan zolang je je niet inlogt op (psn) het apparaat waar je Netflix op gebruikt. (Tenminste als Netflix beschikbaar is?)

0
  7. User  avatar
    1043 XP

[quote]Gast als je vriendin er is besteed je toch aandacht aan haar 😛 Verder moet je PS TV zien als een soort streaming dus wat zij doet op de PS4 zie/bestuur jij ook, werkt geloof ik niet onafhankelijk van elkaar.[/quote]

Het werkt ook zonder ps4 want het draait ook Psvita games zowel digitaal als op kaart , en nee hij heeft geen Netflix USA wel op de pc werkt een NL account wel op Netflix USA , via Zenmate,

dus ik weet niet of een USA account gaat werken op een EU PS TV maar je kan altijd je proxy veranderen via de Modem

0