Topic: Sony PS4 wireless stereo headset 2.0 problemen

26 november 2014om 17:10

Ik heb vorige week deze koptelefoon gekocht en nu klagen mijn maatjes dat ik af en toe heel erg kraak en dat er ineens een erg hard geluid doorheen komt terwijl ik normaal praat en op dat moment nergens me koptelefoon tegen aan stoot.
Weet iemand wat dit kan zijn?

9 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

Dat is een bekend probleem bij die headset,probeer is een fw update uit.

0
  2. User  avatar
    432 XP

Alle laatste updates staan erop. Ik ga morgen sony wel even bellen denk ik. Misschien dat zij mij meer kunnen vertellen.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]Alle laatste updates staan erop. Ik ga morgen sony wel even bellen denk ik. Misschien dat zij mij meer kunnen vertellen.[/quote]

ik heb em zelf niet, maar misschien dat je war met de app kunt doen die in de store staat? is speciaal voor die headset.

0
  4. User  avatar
    116 XP

Ja sorry hoor, maar wat verwacht je van een 99-euro headset.

0
  5. User  avatar
    46 XP

[quote]Ja sorry hoor, maar wat verwacht je van een 99-euro headset.[/quote]
    Dat hij gewoon werkt.[emoji15]
    Ik ben zeer tevreden met mijn Sony headset.
    Ik zou idd effe contact zoeken met Sony/leverancier als verder alles al geprobeerd hebt.

0
  6. User  avatar
    116 XP

[quote]Dat hij gewoon werkt.[emoji15]
    Ik ben zeer tevreden met mijn Sony headset.
    Ik zou idd effe contact zoeken met Sony/leverancier als verder alles al geprobeerd hebt.[/quote]

Ja maar je gaat geen goed geluid krijgen zoals bij andere headsets.

0
  7. User  avatar
    9970 XP

[quote]Ja maar je gaat geen goed geluid krijgen zoals bij andere headsets.[/quote]

Ik heb met mijn vorige sony headset ook geen problemen gehad, en die was ook niet duurder dan 100 euro. Geluid was uitstekend!
    Je verwacht inderdaad dat het gewoon werkt.

0
  8. User  avatar
    544 XP

[quote]Ja maar je gaat geen goed geluid krijgen zoals bij andere headsets.[/quote]

Wat versta jij dan onder ‘goed geluid’? Ik heb deze getest samen met de PX4. De Sony is echt verreweg beter terwijl hij 7 tientjes goedkoper was. Ik heb zelf de Astro A50, ja die is merkbaar beter maar betaal je ook gelijk 300 euro voor. Ik vind de Sony beter dan de gemiddelde headset van 150 euro. Als je het geld er voor over hebt voor een Astro A50 zou ik het zeker doen, zo niet is de Sony toch echt wel een van de beste keuzes. Dat hij €89 kost is zelfs een dikke bonus gezien hij gewoon superieur is tegenover de meeste duurdere headsets.

0
  9. User  avatar
    46 XP

De turtle beach x12 en tritton ax 720 die ik heb zijn wat geluid betreft minder.
    En niet draadloos.

0