Topic: Playstation app

26 november 2014om 20:20

Hey iedereen😀,

Ik heb al heel lang de playstation app op mijn telefoon. Maar ik vindt het waardeloos😢. Als ik een bericht wil sturen of een bericht binnen krijg moet ik meer dan 2 minuten wachten. En dan krijg ik zo bericht dat de time out limiet is en dan krijg je weer dat hoofdscherm. Ik heb al meerdere keren de app er afgegooid en er weer op gezet. Wie heeft dit nog meer? De App is super handig maar dan moet het wel goed werken 😂😂

Gr

3 reacties

  1. User  avatar
    116 XP

    Ja voor zulke dingen moet je naar de Xbox One. PSN is nou eenmaal trager.

    0
  2. User  avatar
    416 XP

    De app is echt leuk en handig en heeft zeker in het verleden goed gewerkt

    Maar ik heb hetzelfde, bij mij werkt het de laatste tijd ook megatraag (op Wifi en 4G)
    En hij is extra traag in het weekend (wanneer het dus extra druk is op PSN)

    Mijn idee is dat sinds we moeten betalen om online te gamen (op de PS4)
    PSN dramatisch er op achteruit gegaan 🙁
    Terwijl dat natuurlijk eigenlijk andersom had moeten zijn, ze krijgen er extra geld door binnen

    Dit is iets waar Sony echt aan moet gaan werken anders kan het ze in de toekomst klanten gaan kosten

    0
  3. User  avatar
    432 XP

    ’s ochtends kun je wel snel sturen en ontvangen. Het is maar een kleine melding waar je eigenlijk niets aan hebt.

    0