Volgens [url=http://nl.playstation.com/ps4/shareplay/]deze[/url] pagina moet het wel werken maar gisteren heb ik het geprobeerd, en het werkte dus niet, na het opnieuw downloaden/installeren van de game werkte het wel.
Vandaag weer geprobeerd, maar helaas werkte het weer niet, heb van alles geprobeerd maar het is niet meer werkend te krijgen.
Ik krijg de melding dat de content geblokkeerd is.
[quote]Ik kreeg het niet aan de praat met de Little Big Planet 3 (EU) versie. Vanwege “content restrictions” kon het spel niet via shareplay gespeeld worden.
Andere games (Resogun, Towerfall) geen probleem.[/quote]
Het is mij 1 keer gelukt, daarna niet meer, maar ik lees overal op twitter dat mensen het via share play spelen, dus moet het wel gewoon werken. Zal wel weer een bug zijn, daar zijn er gelukkig nog niet zoveel van xD
Wauw ik wist niet eens dat die game vandaag uitkwam :P. Helemaal niet gehyped :P.
Geprobeerd maar lukte niet maar kan komen omdat hij uit de UK komt.. maar zou geen probleem moeten zijn denk ik dan.
Volgens [url=http://nl.playstation.com/ps4/shareplay/]deze[/url] pagina moet het wel werken maar gisteren heb ik het geprobeerd, en het werkte dus niet, na het opnieuw downloaden/installeren van de game werkte het wel.
Vandaag weer geprobeerd, maar helaas werkte het weer niet, heb van alles geprobeerd maar het is niet meer werkend te krijgen.
Ik krijg de melding dat de content geblokkeerd is.
Ik kreeg het niet aan de praat met de Little Big Planet 3 (EU) versie. Vanwege “content restrictions” kon het spel niet via shareplay gespeeld worden.
Andere games (Resogun, Towerfall) geen probleem.
[quote]Ik kreeg het niet aan de praat met de Little Big Planet 3 (EU) versie. Vanwege “content restrictions” kon het spel niet via shareplay gespeeld worden.
Andere games (Resogun, Towerfall) geen probleem.[/quote]
Het is mij 1 keer gelukt, daarna niet meer, maar ik lees overal op twitter dat mensen het via share play spelen, dus moet het wel gewoon werken. Zal wel weer een bug zijn, daar zijn er gelukkig nog niet zoveel van xD