Topic: black ops 2

26 november 2014om 22:34

ik heb laatst black ops 2 voor een prikkie gekocht
maar op de een of andere manier is de lag echt belachelijk erg
en de spelers met tranzit doen nooit ready up.
ben ik de enige die bo2 spelen onmogelijk vind hierdoor ?
wat is dit voor gelul nou ? je zou verwachten dat ze de matchmaking en de lag inmiddels wel gefikst hadden.

9 reacties

  1. User  avatar
    586 XP

    Heb je de texture pack al geïnstalleerd?

    0
  2. User  avatar
    4247 XP

    texture pack ?

    0
  3. User  avatar
    586 XP

    http://www.youtube.com/watch?v=9uqeNr80SJg

    Dit zal het oplossen, succes en veel plezier er nog mee!

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    hij begon meteen raar te doen na de texture pack, de beelverhouding veranderde heel raar.
    dat het net niet meer op mijn scherm paste. wat de vak!!!!!

    0
  5. User  avatar
    2442 XP

    Nu is het altijd zo dat de “oudere” Call of Duties op een gegeven moment steeds minder worden (meer lag, connectie issues enzo). Maar voor je beeld problemen kan je het beste even de instellingen opnieuw instellen. Misschien dat de verhoudingen zijn omgegooid. Het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor soort scherm je speelt. Mijn tv is net niet helemaal breedbeeld, waardoor de randen soms worden afgesneden.

    0
  6. User  avatar
    2610 XP

    Kan je zeggen dat ik nauwelijks tot niet lag met black ops 2 en dat speel ik alleen maar.

    0
  7. User  avatar
    4247 XP

    eej jongens bedankt voor de hulp, maar ik was er al achter wat het was.
    ik had de instellingen van mijn tv op auto-fill gezet. en daarom deed ie raar

    0
  8. User  avatar
    586 XP

    [quote]eej jongens bedankt voor de hulp, maar ik was er al achter wat het was.
    ik had de instellingen van mijn tv op auto-fill gezet. en daarom deed ie raar[/quote]
    Is de lag nu ook verholpen?

    0
  9. User  avatar
    4247 XP

    nee. het is die rubberband lag bullshit waar je in elke cod last van heb. (ik weet nie hoe het zit op de next gen)

    0