Forum

Topic: PS4 blijft in veilige modus

Anoniem's avatar

heey mensen,

Mijn ps4 start sinds vandaag niet meer normaal op. Het blijft in de veilige modus hangen ik heb van alles geprobeerd opnieuw opgestart, kabel er in kabel eruit, ook op andere TV geprobeerd maar zelfde probleem. Omdat ik mijn ps4 net 3 dagen heb ben ik gelijk naar de mediamarkt gegaan. Toen hebben ze me ps4 gemaakt ik naar huis ps4 werkt nog steeds niet. Toen weer terug naar de mediamarkt toen heb ik samen met de gast geen van de mediamarkt gekeken en de ps4 werkt daar wel gewoon normaal maar bij mij thuis niet????? En mediamarkt wilt me geen nieuwe ps4 geven wat nu???? en mijn ps4 gaat nu ook niet meer aan

Groetjes

op dit moment gaat mijn ps4 niet meer aan. Het enigste wat er gebeurd is als ik op dat knopje druk waar de disch uit kom daar komt alleen nog maar een geluidje voor de rest gaat die niet meer aan……

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 19 XP
    BrightLighton's avatar

    Ik heb geen verstand van technologie, maar ik heb het gevoel dat je de aan/uit knop van je PS4 ingedrukt houdt. Het is een touch screen, een klein tikje en dan moet hij aan gaan.
    Ik hoop dat dit miss helpt (wss niet)

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    0207095025

  3. 704 XP
    Boemtje's avatar

    0207095025

    ?????

    Ik heb geen verstand van technologie, maar ik heb het gevoel dat je de aan/uit knop van je PS4 ingedrukt houdt. Het is een touch screen, een klein tikje en dan moet hij aan gaan.
    Ik hoop dat dit miss helpt (wss niet)

    hahah snap ik maar het helpt niet

  4. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Sony telefoon nummer

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    bel met sony die bieden een goede service, 1 of ze geven je de oplossing, en 2 als het niet te verhelpen is, moet je het naar de service op sturen, dan word het omgeruild voor een nieuwe,(bij de tweede keer word het naar een reperatie service gestuurd dit is nu bij jou niet van toepassing)
    men zegt dat, dit duurt 15 werkdagen, maar meestal heb je het binnen 3 of 5 dagen weer thuis, dus bellen, des te eerder heb je weer een werkend Ps4 😉
    0207095025 bellen kosten het normale tarief.

  6. 313 XP
    rieks's avatar

    Je hebt hem rechtstreeks aangesloten met een Hdmi kabel op de TV, of zit er een Hdmi splitter tussen?

    Ik had namelijk het zelfde probleem, maar dat kwam door een Hdmi splitter.

  7. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Je hebt hem rechtstreeks aangesloten met een Hdmi kabel op de TV, of zit er een Hdmi splitter tussen?

    Ik had namelijk het zelfde probleem, maar dat kwam door een Hdmi splitter.

    ik heb de ps4 recht streek aangesloten

    bel met sony die bieden een goede service, 1 of ze geven je de oplossing, en 2 als het niet te verhelpen is, moet je het naar de service op sturen, dan word het omgeruild voor een nieuwe,(bij de tweede keer word het naar een reperatie service gestuurd dit is nu bij jou niet van toepassing)
    men zegt dat, dit duurt 15 werkdagen, maar meestal heb je het binnen 3 of 5 dagen weer thuis, dus bellen, des te eerder heb je weer een werkend Ps4 😉
    0207095025 bellen kosten het normale tarief.

    hmm dan ga ik sony maar eens bellen, ben benieuwd heb echt geen zin om mijn ps4 op te gaan sturen heb hem net….

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ik heb de ps4 recht streek aangesloten

    hmm dan ga ik sony maar eens bellen, ben benieuwd heb echt geen zin om mijn ps4 op te gaan sturen heb hem net….

    je ps4 gewoon ff van stroom af 30 min of probeer dit heb ik ook gedaan toen ik er last van had

    http://nl.playstation.com/ps4initialise/

  9. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    PS4 helemaal van de stroom af, dan op de powerknop drukken (terwijl die uitstaat dus) en dan ontladen de condensatoren, dan zou die in de meeste gevallen weer normaal moeten werken.

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ik heb een nieuwe ps4 gekregen topic kan weer dicht

  11. Anoniem -
    195.240.104..xxx's avatar

    Ik heb mijn ps4 ruim 2 jaar en ik heb ook de veilige modus ik wil hem nu resseten alleen heb ik paar spellen gedownload op de ps4 zelf gaan die weg als ik hem resset zo niet dan wil ik dat nu doen

  12. Anoniem -
    89.98.251.xxx's avatar

    @195.240.104..xxx: De games zullen verwijderd worden, maar deze kunnen na het inloggen op je account, via je bibliotheek opnieuw gedownload worden.

  13. Anoniem -
    80.61.86..xxx's avatar

    Als ik mijn ps4 op start dan moet ik een herinstallatie doen maar deze heb ik al gedaan via PlayStation.com en ook op een USB stick gezet, maar hij pakt geen enkel USB apparaat als ik hem wil downloaden. Ook blijft hij hangen in de veilige modus.
    Groet,
    Mike

  14. Anoniem -
    Anoniem-1499's avatar

    Na een tijd niet op mijn PlayStation te hebben gezeten wou ik na een maand ong, weer spellen spelen maar toen kreeg ik een melding dat hij de PlayStation niet kan starten. Ik klikte door toen gaf hij aan dat ik een usb met daarin de update ik heb het gedaan.
    Uiteindelijk heb ik de PlayStation opgestart en wachte op de tweede klik bij die menu heb ik alles geprobeerd behalve de dingen waar ik mijn geheugen kwijt mee kan raken en Steeds kreeg ik weer het zelfde

    Kan iemand me AUB helpen

  15. Anoniem -
    Anoniem-3478's avatar

    Is het al opgelost

  16. Anoniem -
    Anoniem-9217's avatar

    ik had m’n ps 4 laten vallen en als ik hem terug opstart kom ik opeens in veilige modus helpppp

  17. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-9217: ga er dan maar vanuit dat ie stuk is.
    Je zou kunnen proberen de hardeschijf te vervangen, aangezien nog wel gevoelig zijn voor dat soort dingen. Niet dat je PS4 er zelf goed tegen kan, maar het is het proberen waard, vooral als je er nog ergens eentje heb liggen

  18. 1 XP
    blub1988's avatar

    Hoihoi…

    Ik speel sindskort Fortnite op een ps4..
    Echter krijg ik deze melding in het ‘ingame’ menu ipv de duo match de namen van spelers..

    Link hieronder…

    https://ibb.co/wgqBzhF

    Groeten Johan.