Hallo iedereen.
Ik wil hier bij destiny voor de ps4 verkopen voor 30 euro, of ruilen voor drive club.
Als je hem wilt kopen dan is de verzendkosten voor.de koper.
Groeten Seth Driessen
Hallo iedereen.
Ik wil hier bij destiny voor de ps4 verkopen voor 30 euro, of ruilen voor drive club.
Als je hem wilt kopen dan is de verzendkosten voor.de koper.
Groeten Seth Driessen
Familie van Leo?
[quote]Familie van Leo?[/quote]
nee, niet dat ik weet.
[quote]Familie van Leo?[/quote]
nee, niet dat ik weet.
er kan een slotje op hij is al; weg