Forum

Topic: TV wandsteun

Anoniem's avatar

Beste PSX-ers.

Ik heb een vraagje, na aankoop van een nieuwe tv meubel wil ik graag mijn tv ophangen aan de muur.
Dit omdat het erg stuk netter uitziet dan die lompe poot onder de tv.

Nu zit ik rond te neuzen en kan je een universle (via Karwei/Gamma of andere bouwmarkt) kopen. Of ééntje bij Media Markt of dat soort zaken.
Maar bij de Media Markt betaal je meer voor het merk.

Hoe zit dit met de kwaliteit van de Karwei enof Gamme bijvoorbeeld.
En is dit te gebruiken voor toekomstige tv’s ?
Over een half jaar/jaar willen we een slag grotere tv kopen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 486 XP
    distefano's avatar

    Ik heb er net bij mediamarkt eentje gekocht van het merk vogels .
    Tot nu toe nog niet naar beneden gevallen 🙂 .
    Je moet letten op het aantal kilo’s dat de beugel kan dragen .
    Als je later een grotere tv wil kopen moet je kijken naar hoeveel inch je tv nu is en wat je denkt in de toekomst te kopen .
    Meestal is 1 beugel voor verschillende aantal inches . Toch in mijn geval .
    Van gamma of dergelijke weet ik de kwaliteit er niet van maar op dat gebied ga ik persoonlijk sowieso voor de bekendere merken omdat ik weet dat ze goed zijn .
    Mijn beugel kostte 110 euro en geen spijt van .
    Liever een beugel van 110 euro en weten dat je gerust zit dan een beugel van 50 euro met de kans dat mijn tv binnen de kortste keren op de grond ligt in gruzelementen .

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Inderdaad een van Vogels nemen. Kost wat meer, maar dan heb je echt een knappe en stevige beugel. Je moet inderdaad naar het formaat van je tv kijken, dan kom je een heel eind

  3. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Je hebt nog verschillende van vogels ook, gewoon vast of kantel/draai baar

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Of check even tweakers, staan vaak ook goede reviews bij en kan je een beetje prijzen vergelijken.

    Neem alleen niet een te grote.. Ik moest een keer iemand helpen bij het monteren van zijn steun maar die was breeder dan zijn televisie. Dan zie je die steun steeds uitsteken.

  5. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Beste PSX-ers.

    Ik heb een vraagje, na aankoop van een nieuwe tv meubel wil ik graag mijn tv ophangen aan de muur.
    Dit omdat het erg stuk netter uitziet dan die lompe poot onder de tv.

    Nu zit ik rond te neuzen en kan je een universle (via Karwei/Gamma of andere bouwmarkt) kopen. Of ééntje bij Media Markt of dat soort zaken.
    Maar bij de Media Markt betaal je meer voor het merk.

    Hoe zit dit met de kwaliteit van de Karwei enof Gamme bijvoorbeeld.
    En is dit te gebruiken voor toekomstige tv’s ?
    Over een half jaar/jaar willen we een slag grotere tv kopen.

    moet je even kijken naar een muur beugel die je aan kan passen een de vesa maat van de tv als je groter wil later