Forum

Topic: Platenspeler

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,
ik ben van plan om een platenspeler te kopen en wil jullie mening eens horen.
Ik wil geen top turntable, maar een lowpriced toestel is voor mij goed genoeg. Wel liefst met vintage uiterlijk.
Deze had ik in gedachte..
-OTT200/12 van Philips
-Crosley X UO AV
-Crosley Executive
Dus laat maar weten welke de beste is, of andere suggesties 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hallo iedereen,
    ik ben van plan om een platenspeler te kopen en wil jullie mening eens horen.
    Ik wil geen top turntable, maar een lowpriced toestel is voor mij goed genoeg. Wel liefst met vintage uiterlijk.
    Deze had ik in gedachte..
    -OTT200/12 van Philips
    -Crosley X UO AV
    -Crosley Executive
    Dus laat maar weten welke de beste is, of andere suggesties 🙂

    Zou op new-line.nl een direct drive tafel kopen als ik jou was en de naald/element laten afstellen heb je gelijk spul wat langer meegaat dan de gemiddelde Philips zooi.

  2. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Zou op new-line.nl een direct drive tafel kopen als ik jou was en de naald/element laten afstellen heb je gelijk spul wat langer meegaat dan de gemiddelde Philips zooi.

    Als je toch zou moeten kiezen, zou je dan een model van Crosley nemen of deze Philips?

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Geen van die 3 aangezien ze riem zijn aangedreven en dat is niet zo mijn ding, maar ik zou voor zon crosley gaan.

  4. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Geen van die 3 aangezien ze riem zijn aangedreven en dat is niet zo mijn ding, maar ik zou voor zon crosley gaan.

    Oke bedankt :p

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Een met een diamanten naald.

  6. 486 XP
    distefano's avatar

    Technics Sl 1200