Forum

Topic: GTA V auto’s weg Single player

Anoniem's avatar

Ik heb een heel erg irritant probleem met GTA V. Ik had met Franklin een Hotknife helemaal getuned en met Trevor een infurnus (pagani zonda) ook helemaal getuned.

De auto’s zijn echter nu weg, ik heb ze moeten achterlaten vanwege missie of wasted gaan. De impound slaat maar 2 auto’s op (de laatste 2 die gebruikt zijn) Dus kan nu fluiten naar mijn auto’s, maar wel de standaard auto’s die ik even gauw had gejat en weer gedumpt ophalen. Ben ik de enige met dit probleem of is dit voor mensen herkenbaar?

RAAAAAAAAAAAAGEE!

No shit, net na ik dit typ gebeurd het volgende. Ik haal met Franklin mijn audi r8 (weet niet hoe die auto in het spel heet) uit de impound en breng die naar mijn garage. Ook heel veel geld aan gespendeerd. Ik rijd de garage in, en de auto veranderd in de special vehicle die je krijgt als je de garage koopt. WTF???

Edit 2: Direct het spel opnieuw gestart, maar helaas was er al gesaved en staat nu de special vehicle die je altijd kan spawnen als je de garage hebt erin. Ik koop geen auto’s meer en pas ze ook niet meer aan, hoe jammer ik dat ook vind

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 249 XP
    Timon's avatar

    Laatst ook gehad nadat ik eindelijk een zentorno had gevonden in story. Klein minpuntje in een geweldig spel

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Klein minpuntje zegt ie. Ik heb een godsvermogen gespendeerd aan die auto’s haha. Ben nu de game opnieuw aan het installeren, zal wel geen reet helpen maar ach. I ieder geval ga ik geen geld meer uitgeven aan garages of auto’s pff

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Klein minpuntje zegt ie. Ik heb een godsvermogen gespendeerd aan die auto’s haha. Ben nu de game opnieuw aan het installeren, zal wel geen reet helpen maar ach. I ieder geval ga ik geen geld meer uitgeven aan garages of auto’s pff

    Misschien een goede tip. Als je met Franklin die tuning garage koopt bij Sandy Shores dan kan hij daar gratis auto’s tunen (alleen Franklin). Daarnaast worden alle auto’s die je kwijt raakt impounded dus die kan je bij het politiebureau in LS ophalen waar dat auto icoontje staat. Maar dat geldt alleen voor de laatste 2 voertuigen. Je garage kan maar slechts 4 auto’s bevatten. Vind ik persoonlijk weinig gezien je online wel een grotere garage kan nemen. Speciale auto’s die je uit je garage kan halen zijn inderdaad gewoon kaal als je ze ophaalt. Meestal pak ik gewoon Franklin, ga lekker tunen wat ik wil ;). Gelukkig raak je online op deze manier geen auto’s kwijt :P.

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Tja, dat ga ik dan maar doen inderdaad. Wel zonde van al het geld maar ja!

  5. 197 XP
    indo1991's avatar

    of je moet de singelplayer uitspelen als biljonair.
    dan kan je zo veel tune als je wilt.

  6. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik ga naar is wat meer haast maken met de single player, en dan aan gta online beginnen denk ik!

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    dat wa op de ps3 met de sp ook al.
    dat rockstar niet effe hetzelfde tracking en verzekeringsysteem in sp doet dat in mp zit vind ik doodzonde.
    een van de redenen waarom ik meer online speelde als sp.
    maar als het tracking en verzekering gedoe in sp ook zo was speelde ik waarschijnlijk geeneens online.
    de spelers zijn zo strontvervelend. bij red dead redemption zat een online wereld waarbij je niet tegen elkaar kon vechten.
    als ze dus net als in rdr gewoon 1 wereld voor mensen die pvp willen en 1 wereld voor mensen die dat niet willen hadden gedaan had dat zo veel beter geweest.

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Volgens mij kan ik in online-mode m’n getunde auto gratis weer in mijn garage laten zetten via ingame Internet. Weet niet of dat ook in single-player mode werkt.

  9. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Ik heb lering getrokken uit de keer dat ik deze game op de PS3 heb gespeeld. De enige auto’s waar ik geld aan spendeer in de Story line zijn de Personal Vehicles van de hoofdpersonen. Deze auto’s raak je nooit kwijt en de mods die je erop zet blijven. Dit geldt ook voor de auto’s van de Vrouw en Dochter van Michael.

  10. Anoniem -
    86.95.149..xxx's avatar

    Hoe kan je een auto in je garage zetten

  11. Anoniem -
    94.213.176..xxx's avatar

    Ik heb ook dat probleem

  12. Anoniem -
    78.21.37.xxx's avatar

    Ik had net een zenterno gegund en nu is hij gestolen

  13. 1429 XP
    RLXTR's avatar

    @78.21.37.xxx: Dat is wel mooi hoor, klagen dat je auto gejat is…in Grand Theft Auto XD

  14. 62 XP
    Kvdzee1gamer's avatar

    Is normaal kocht de zetorne pimpte hem helemaal naar de ***** robte een winkel en toen ging ik dood auto weg .trouwens als je doodgaat door de politie kan je naar het politiebureau je auto terug halen voor 100 dollar volgens mij

  15. Anoniem -
    Anoniem-1973's avatar

    Ik heb een vraag voor jullie als je een auto steelt en dan het in u garage zet en dan weer rijden maar dan zie je een ander auto die je dan steelt gaat u eerst auto weer naar de garage ?

  16. Anoniem -
    Anoniem-7477's avatar

    Bij mij ook

  17. Anoniem -
    Anoniem-6773's avatar

    Zelfde probleem koop een landrover customize hem en dan dee ik een misie en de auto was weg

  18. Anoniem -
    Anoniem-6977's avatar

    @Anoniem-1973:
    Nee, natuurlijk niet.

  19. Anoniem -
    Anoniem-2041's avatar

    Enkel voorgehad bij oudere GTA titels en alleen als ik meer auto’s/moto’s in de garage wou opslaan dan de bedoeling was.