Hallo allemaal,
Vandaag heb ik mijn ps3 gekocht en wil deze week nog een ps4 kopen.
Alleen weet ik niet welke games ik hierbij moet gaan kopen..
Ik wil geen GTAV en The last of us omdat ik deze op de ps3 al kapot gespeeld heb..
Hebben jullie goede ideeën?
Bedankt alvast!

Ligt eraan wat je leuk vindt…
Gewoon een lijst met Ps4 games die tot nu toe uitgebracht zijn opzoeken en dan heel veel gameplay videos kijken op Youtube.
Zelf vind ik bf4 echt een top spel, maar het is zoals hierboven wordt gezegd je eigen smaak.
Fan van RPG’S? Dragon Age: Inquisition is geniaal, en houd je zeker 100 uur zoet!
Ik ben het eens met Sunny-Sem, BF4 is echt een goede game als je van realistische shooters uit 🙂
Als je GTA V en TLOU niet meer wil spelen blijft er niet veel over en Had je mijns inziens beter kunnen wachten met kopen. Er zijn weinig goede games beschikbaar naar mijn mening.
Infamous Second Son heb ik me wel mee vermaakt. MGS Ground Zeroes is wel goed, maar is meer een uitgebreide demo. Nieuwe COD schijnt leuk te zijn en ik hoor positieve verhalen over Dragon Age. Daarbij houdt t op een paar leuke indytitels (Resogun, Spelunky, Binding of Isaac) voorlopig wel op.
Watch Dogs is in ieder geval een dog van een game, daar zou ik ondanks de hype bij wegblijven.
Ik vermaak mij nu met Far Cry 4, Tomb Raider is ook top als je die nog niet gespeeld hebt. AC Unity heb ik ook uitgespeeld, maar vind ik wat minder dan de voorgaande delen. Als je van race spellen houdt, dan zou ik The Crew een proberen, of Drive Club. Drive Club kan je goedkoop op marktplaats vinden.
Persoonlijk vond ik Shadow of Mordor een aangename verrassing, verder is er voor zo goed als elk genre wel een game te vinden, wat dan weer aansluit bij het verhaaltje wat je smaak/voorkeur voor games/genres is.
Destiny natuurlijk! Als je van RPG shooters houd met een mix van PVP, PVE en 3 of 6 player co-op Dungeons is dat wel een erg goede aanrader. Verder kan ik Shadow of Mordor ook echt aanraden.
Als ik alleen kijk naar de game uren die ik besteed heb staat destiny toch bij mij op 1 op het moment. Daar zit ondertussen zo’n 200 uur in. De rest van mijn games zitten daar in totaal nog niet eens aan xD
Mijn tip: Koop helemaal geen nieuwe games. Nu is dit zeer afhankelijk van iemands persoonlijke voorkeur, maar ik persoonlijk vind dat er geen één game is die het waard is om direct aan te schaffen. Kijk dus vooral naar games die al een stuk goedkoper zijn geworden. Daarnaast zou ik als eerste direct een jaar PS Plus member worden en geld storten zodat je gebruik kan maken van PS Plus kortingen op kleinere games.
[quote]Mijn tip: Koop helemaal geen nieuwe games. Nu is dit zeer afhankelijk van iemands persoonlijke voorkeur, maar ik persoonlijk vind dat er geen één game is die het waard is om direct aan te schaffen. Kijk dus vooral naar games die al een stuk goedkoper zijn geworden. Daarnaast zou ik als eerste direct een jaar PS Plus member worden en geld storten zodat je gebruik kan maken van PS Plus kortingen op kleinere games.[/quote]
Dus je advies is om een lege console in huis te laten staan? En een 400 euro dure console te gebruiken voor die paar indie games en goedkope indie games op PS store? Lijkt me logisch dat hij op ze minst 1 AAA titel in zijn collectie moet hebben.
Zou zeggen lean back and enjoy youtube. Gewoon beetje lijstjes kijken, gameplay beelden, reviews etc etc. en kijk wat je aanspreekt. Je hebt PS3 gehad dus neem aan dat je voorkeuren hebt voor een bepaald genre
[quote]Dus je advies is om een lege console in huis te laten staan? En een 400 euro dure console te gebruiken voor die paar indie games en goedkope indie games op PS store? Lijkt me logisch dat hij op ze minst 1 AAA titel in zijn collectie moet hebben.[/quote]
Moet ik het uitleggen aan je of lees je mijn reactie nog een keer? Let vooral even op dit stukje: [quote]Kijk dus vooral naar games die al een stuk goedkoper zijn geworden.[/quote]
BF4, beste game tot nu toe op de ps4 vind ik 🙂
Neem aan dat je je ps3 hebt verkocht en niet heb gekocht 😉
-Far Cry 4
-Dragon Age 3
-misschien Assassin’s Creed
Veder kan ik helaas niet echt iets leuks opnoemen.
Thanks allemaal! ik ben wel echt een fan van Avontuurgames waar ik veel uurtjes in kan besteden. shooters kunnen er ook zijn ja. Ik ga eens even kijken 😀
Good luck ! Ik heb vandaag m’n PS4 + GTAV ontvangen van bol.com. Dit weekend installeren en gamen maar ! Volgende voor mij is The Crew
deze site is echt zo iPad onvriendelijk… Pff. Laat maar