WAAROM NIET VERDOMME. Zijn dit weer een van die ontwikkelaars die expres een deel eruit halen terwijl de hele game beschikbaar moet zijn of heb ik iets anders gemist?
Topic: Waarom kan ik de story mode niet spelen van de PS Plus versie Injustice?
04 december 2014om 00:32

Misschien is ie nog niet volledig klaar met downloaden.
Heb zonder problemen gister de story kunnen spelen.
De eerste download was maar 5 gig van de 22, en als je de game opstart kreeg ik de melding dat nog niet alles speelbaar was omdat hij nog aan het dowloaden is… tijdens een vs gevecht kwam er onderin ineens te staan dat de story mode nu ook speelbaar was… dus gewoon ff geduld hebben en het komt goed 😉
[quote]WAAROM NIET BEEEEEP! Zijn dit weer een van die ontwikkelaars die expres een deel eruit halen terwijl de hele game beschikbaar moet zijn of heb ik iets anders gemist?[/quote]
De game ZEGT het verdorie zodra je hem opstart. Lezen voordat je gaat vloeken volgende keer???
[quote]De game ZEGT het verdorie zodra je hem opstart. Lezen voordat je gaat vloeken volgende keer???[/quote]
Precies, zet jezelf effe lekker voor lul zeg 🙂
één van de tofste ‘nieuwe’ features van de PS4; Een deel downloaden en meteen een gedeelte speelbaar onder het downloaden! Welcome at PlayStation #4theplayers
Wat een kneuzentopic….
Aan sommige moet je gewoon een Nintendo SNES geven en geen ps4.
[quote]Wat een kneuzentopic….[/quote]
De manier waarop is niet netjes, maar je hebt wel gelijk.