Topic: Embargo op reviews van The Crew?

04 december 2014om 19:51

Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S

11 reacties

  1. User  avatar
    491 XP

    Heb je de beta niet gespeeld? Als je de beta tof vond zou ik niet weten waarom om de game niet uit de seal te trekken! 😉

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

    Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

    P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S[/quote]

    Serieus? Denk eens na. De game werkt alleen online, dus dan kan je de game het beste testen als de servers online en druk zijn.

    0
  3. User  avatar
    1299 XP

    Ik verwacht dat de game niet boven de 6,5 gemiddeld uit zal komen. En die 6,5 is eigenlijk nog teveel.

    0
  4. User  avatar
    551 XP

    [quote]Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

    Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

    P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S[/quote]

    Beta/demo gespeeld neem ik aan? Waarom koop je hem dan? En zijn 3 totaal verschillende titels en alles mooi voor sinterklaas/kerst dus lijkt me nog niet zo gek

    0
  5. User  avatar
    1100 XP

    Als je ps2 gfx mooi vind dan zit je goed met the crew,vind de game erg lelijk hoe groot die map ook is.

    0
  6. User  avatar
    482 XP

    Volgens mij hadden ze inderdaad gevraagd even te wachten. Maar waarom heb je de game gekocht voor je een review hebt gezien? Meestal werkt het andersom namelijk. Eerst review en dan kopen.

    Dat het van Ubisoft moet niet zoveel uitmaken. Zijn allemaal verschillende studios die werken aan projecten en daarbij is dit weer een heel ander genre. The Crew is gemaakt door Ivory Tower en Ubisoft Reflections, Assassin’s Creed Unity en Far Cry 4 door Ubisoft Montreal en Assassin’s Creed Rogue door Ubisoft Sofia. Zoals je ziet dus gewoon hele andere studios alleen zelfde uitgever naam. Dus dat zegt bar weinig.

    En de reden dat ze de 3 titels binnen een maand releasen is Black Friday, Kerst inkopen etc. Daarom is het ook zo stil in December zelf.

    0
  7. User  avatar
    252 XP

    [quote]Als je ps2 gfx mooi vind dan zit je goed met the crew,vind de game erg lelijk hoe groot die map ook is.[/quote]

    🙁 🙁

    0
  8. User  avatar
    1100 XP

    En je savegame verdwijnt ook zomaar,dus oppassen als je hem lang speelt.

    0
  9. User  avatar
    1100 XP

    Hier [url]http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-crew[/url]

    Tot nu toe een 6.1,driveclub is een pareltje vergeleken met deze game.

    0
  10. User  avatar
    890 XP

    Ik zag de 6,1 staan ja.. Ik ga hem dus terug sturen.

    En nee ik heb de beta biet gespeeld, anders zou ik wel weten of ik de game zou houden. En ik vind het dom van Ubisoft om 3 grote titels zo snel te releasen omdat veel mensen hooguit 1 of 2 titels kopen. Dat het zo lang duurde voor dat er reviews kwamen was voor mij al verdacht. Dat was bij AC Unity ook en die game had een hoop bugs.

    0
  11. User  avatar
    1100 XP

    [quote]Ik zag de 6,1 staan ja.. Ik ga hem dus terug sturen.

    En nee ik heb de beta biet gespeeld, anders zou ik wel weten of ik de game zou houden. En ik vind het dom van Ubisoft om 3 grote titels zo snel te releasen omdat veel mensen hooguit 1 of 2 titels kopen. Dat het zo lang duurde voor dat er reviews kwamen was voor mij al verdacht. Dat was bij AC Unity ook en die game had een hoop bugs.[/quote]

    Tweakers heeft ook een review staan.

    0