Forum

Topic: Embargo op reviews van The Crew?

Anoniem's avatar

Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 495 XP
    patrick3's avatar

    Heb je de beta niet gespeeld? Als je de beta tof vond zou ik niet weten waarom om de game niet uit de seal te trekken! 😉

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

    Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

    P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S

    Serieus? Denk eens na. De game werkt alleen online, dus dan kan je de game het beste testen als de servers online en druk zijn.

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik verwacht dat de game niet boven de 6,5 gemiddeld uit zal komen. En die 6,5 is eigenlijk nog teveel.

  4. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Ik vroeg mij af of er nog een embargo zit op de reviews van The Crew. De game is overal te krijgen, maar nergens zie ik een review van de game.

    Ik heb de game al gekregen, maar wil de seal nog niet verbreken. Als de reviews tegenvallen stuur ik hem weer terug. En het is weer een game van Ubisoft dus vandaar dat ik mijn twijfels heb.

    P.S. ik snap niet waarom ze 3 grote titels binnen een maand releasen :S

    Beta/demo gespeeld neem ik aan? Waarom koop je hem dan? En zijn 3 totaal verschillende titels en alles mooi voor sinterklaas/kerst dus lijkt me nog niet zo gek

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Als je ps2 gfx mooi vind dan zit je goed met the crew,vind de game erg lelijk hoe groot die map ook is.

  6. 490 XP
    Goregash's avatar

    Volgens mij hadden ze inderdaad gevraagd even te wachten. Maar waarom heb je de game gekocht voor je een review hebt gezien? Meestal werkt het andersom namelijk. Eerst review en dan kopen.

    Dat het van Ubisoft moet niet zoveel uitmaken. Zijn allemaal verschillende studios die werken aan projecten en daarbij is dit weer een heel ander genre. The Crew is gemaakt door Ivory Tower en Ubisoft Reflections, Assassin’s Creed Unity en Far Cry 4 door Ubisoft Montreal en Assassin’s Creed Rogue door Ubisoft Sofia. Zoals je ziet dus gewoon hele andere studios alleen zelfde uitgever naam. Dus dat zegt bar weinig.

    En de reden dat ze de 3 titels binnen een maand releasen is Black Friday, Kerst inkopen etc. Daarom is het ook zo stil in December zelf.

  7. 260 XP
    Erik026's avatar

    Als je ps2 gfx mooi vind dan zit je goed met the crew,vind de game erg lelijk hoe groot die map ook is.

    🙁 🙁

  8. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    En je savegame verdwijnt ook zomaar,dus oppassen als je hem lang speelt.

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hier http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-crew

    Tot nu toe een 6.1,driveclub is een pareltje vergeleken met deze game.

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik zag de 6,1 staan ja.. Ik ga hem dus terug sturen.

    En nee ik heb de beta biet gespeeld, anders zou ik wel weten of ik de game zou houden. En ik vind het dom van Ubisoft om 3 grote titels zo snel te releasen omdat veel mensen hooguit 1 of 2 titels kopen. Dat het zo lang duurde voor dat er reviews kwamen was voor mij al verdacht. Dat was bij AC Unity ook en die game had een hoop bugs.

  11. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik zag de 6,1 staan ja.. Ik ga hem dus terug sturen.

    En nee ik heb de beta biet gespeeld, anders zou ik wel weten of ik de game zou houden. En ik vind het dom van Ubisoft om 3 grote titels zo snel te releasen omdat veel mensen hooguit 1 of 2 titels kopen. Dat het zo lang duurde voor dat er reviews kwamen was voor mij al verdacht. Dat was bij AC Unity ook en die game had een hoop bugs.

    Tweakers heeft ook een review staan.