Hallo ,
Ik vroeg me af of er mensen zijn die in het begin toen dead nation pas uit was, deze game hebben gekocht (of in iedergeval voor dat de vita versie er was).
Heb jij toen dead nation gekocht, en toen de vita versie verscheen, heb je deze toen gratis kunnen downloaden (cross-buy) omdat jij dead nation al had gekocht ? Ik vraag dit namelijk omdat ik voor de PS3 versie heb betaald EN de vita versie. Volgens de medewerker van sony helpdesk, heb ik hier recht op, op een van de versies gratis te krijgen, maar onderzoeken het nog. Dus ik vroeg me af of er meer mensen zijn met dit probleem ??

Ik kan dit niet voor je bevestigen op de volle 100% maar ik heb dead nation (PS3) gekregen met die grote hack van een tijd terug. Als ik nu naar de store ga is Dead Nation gratis voor de PS vita te downloaden. Dus ik denk idd dat je Cross Buy gewoon gratis zou moeten hebben en niet voor beide versies te betalen.
ik heb toendertijd met de psn hack dead nation als compensatiegame gekozen. en ik heb hem jaren later toen ik een psvita kocht daar ook gratis voor kunnen downloaden. dus ik zou zeggen dat je de psvita versie ook zou moeten kunnen spelen.
Psn zegt dat ik geen recht heb op cross-buy. En dat andere mensen die toen dead nation hebben gekocht, ook geen recht hebben op de vita versie. Terwijl mij dit eerst wel via e-mail werdt toegezegd, is het nu ineens niet meer. Dus heb jij wel dead nation gekocht in 2012, en toen wel de vita versie “gekregen”, laat het me weten !!
Yoow, ik heb even voor je gekeken en ik kan de Vita versie ook gewoon gratis downloaden, terwijl ik de ps3 versie destijds van de PSN hack compensatie kreeg. Lijkt me erg vreemd als ze je de Vita versie niet geven terwijl je de game gewoon gekocht hebt (hoe vroeg dat ook geweest mag zijn)!
Ik bevestig hierbij dat ook ik gewoon de PS Vita versie gratis kan downloaden. Ik heb de game gekozen bij de compensatie deal. De download heb ik zelfs “aangezet” zodat hij in mijn collectie terecht komt en ik em altijd kan downloaden zonder problemen.
Wel, blijkbaar is dit helaas niet voldoende. Het antwoord is
“We hebben de links bekeken, maar helaas is dit niet voldoende bewijs. Destijds was het product nog niet cross-buy in de winkel en we kunnen je helaas niet compenseren.”
Jammer :/