Topic: vanavond: partygame waar iedereen aan mee kan doen

05 december 2014om 19:40

Ik heb hier de game jackbox partypack

Ik ga deze game vanavond starten en streamen via twitch.
Het leuke hiervan is, iedereen kan mee doen, en heel simpel dmv je mobiel, tablet, PC, laptop, zolang het maar een browser heeft.

Het zijn leuke en belachelijke vragen die je moet beantwoord (in het Engels).
Je krijgt een feit of vraag te zien, max 8 spelers geven een leugen als antwoord. Daarna krijgt iedereen 9 antwoorden te zien. Kies iemand jou verzonnen antwoord, dan krijg je punten. Kies je het juiste antwoord, dan krijg je ook punten!
Max 8 spelers, potjes duren 10 minuutjes. Daarna kunnen er weer andere meedoen.

Er zitten ook nog 4 andere games bij, die je ook met ke mobiel kunt meespelen!

5 reacties

1. User  avatar
    17 XP

Heb je dit vaker gedaan? Lijkt me best vervelend ivm de standaard 30 seconden delay

0
  2. User  avatar
    9970 XP

[quote]Heb je dit vaker gedaan? Lijkt me best vervelend ivm de standaard 30 seconden delay[/quote]

Vaker gedaan ja, maar toen had ik de game zelf nog niet. Ik bekeek de stream dus, en was erg goed te doen!
    de vraag en antwoorden zie je ook op je browser waar je mee speelt.
    Het is leuk, vooral met een grotere groep mensen

0
  3. User  avatar
    393 XP

Was inderdaad leuk om te doen!

0
  4. User  avatar
    4682 XP

[quote]Heb je dit vaker gedaan? Lijkt me best vervelend ivm de standaard 30 seconden delay[/quote] Na mijn ervaring met streamen verschilt het tussen tussen enkele sec tot soms wel langer dan 1 min.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

we zaten gister met 6 man te spelen, en ik heb me helemaal suf gelachen. Ja je hebt een delay op het scherm. Maar op je telefoon loopt het toch gelijk, als je die genoeg in de gaten houd, is er weinig aan de hand.

0