Topic: Schrijf je in voor de bèta van Planetside 2

08 december 2014om 17:47

Sinds gisteren is het mogelijk je in te schrijven voor de bèta van Planetside 2. Naar verwachting start de bèta ergens in de komende weken (althans, ze zeiden vorige maand dat de bèta nog dit jaar zou starten).

Inschrijven kan [url=”https://www.planetside2.com/ps2onps4″]hier[/url].

Planetside is een free-to-play MMOFPS welke in 2012 door Sony werd uitgebracht voor de pc. Je speelt met honderden mensen tegelijk en hebt o.a. de beschikking over tanks en vliegtuigen. De game won awards voor o.a. ‘Best MMO’ en ‘Best PC-game’.

Voor een impressie van de game, hier een review van de PC-versie:

4 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    was er niet ook al eenzelfde soort game op de ps3 ?
    dat was een soort spin off van eve online. je speelde dan op de grond ipv ruimteschepen.
    allemaal beloftes werden er geamaakt. maar werden ook allemaal verbroken.
    een user interface (hoe de menutjees in de gam eruitzien) waar touw aan vast te knopen viel.
    en natuurlijk ook weer pay to win, net zoals bijna alle andere free to play mmo’s.
    de game was net uit en er liepen al gasten rond met guns waar de terminator nog jaloers op zou zijn.
    de enige goede free to play games zijn gewoon echte games die jr gratis krijgt (zoals ea laatst) of die je kan lenen lol

    0
  2. User  avatar
    482 XP

    [quote]was er niet ook al eenzelfde soort game op de ps3 ?
    dat was een soort spin off van eve online. je speelde dan op de grond ipv ruimteschepen.
    allemaal beloftes werden er geamaakt. maar werden ook allemaal verbroken.
    een user interface (hoe de menutjees in de gam eruitzien) waar touw aan vast te knopen viel.
    en natuurlijk ook weer pay to win, net zoals bijna alle andere free to play mmo’s.
    de game was net uit en er liepen al gasten rond met guns waar de terminator nog jaloers op zou zijn.
    de enige goede free to play games zijn gewoon echte games die jr gratis krijgt (zoals ea laatst) of die je kan lenen lol[/quote]

    Dat was Dust idd. Die game was zo gaar als wat, als je geen alliantie had in Eve online of een eigen mannetje maakte je geen schijn van kans. En idd veel beloofd en weinig waar gemaakt.

    0
  3. User  avatar
    1299 XP

    [quote]was er niet ook al eenzelfde soort game op de ps3 ?
    dat was een soort spin off van eve online. je speelde dan op de grond ipv ruimteschepen.
    allemaal beloftes werden er geamaakt. maar werden ook allemaal verbroken.
    een user interface (hoe de menutjees in de gam eruitzien) waar touw aan vast te knopen viel.
    en natuurlijk ook weer pay to win, net zoals bijna alle andere free to play mmo’s.
    de game was net uit en er liepen al gasten rond met guns waar de terminator nog jaloers op zou zijn.
    de enige goede free to play games zijn gewoon echte games die jr gratis krijgt (zoals ea laatst) of die je kan lenen lol[/quote]

    Ik ken Dust niet, maar Planetside 2 is zeker niet pay2win. De wapens waarmee je begint zijn zeer gebalanceerd en alles Is te unlocken door het spel te spelen (duurt alleen langer). Upgrades voor je wapens zijn bovendien niet te unlocken met echt geld, alleen met in-game punten.

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Ik ken Dust niet, maar Planetside 2 is zeker niet pay2win. De wapens waarmee je begint zijn zeer gebalanceerd en alles Is te unlocken door het spel te spelen (duurt alleen langer). Upgrades voor je wapens zijn bovendien niet te unlocken met echt geld, alleen met in-game punten.[/quote]

    beter komt die dus ook op de ps3.

    0