Geraak er ni gewoon aan , en vind geen enkel geweer goed om mee te spelen ! Met welke classes spelen jullie ?
Topic: cod aw
08 december 2014om 19:54
Geraak er ni gewoon aan , en vind geen enkel geweer goed om mee te spelen ! Met welke classes spelen jullie ?
Bal 27,foregrip,red dot
Lightweight
Cold blooded,blind eye
Thoughness
Werkt het beste bij mij
Speel wel Hc tdm
Ak 12
ASM, met advanced rifling en rapid fire.. en dan rennen maar
HBRA3 foregrip, Quickdraw grip, silencer.
Low profile
blind eye
hardline, thoughness
UAV +extra points
System hack+extra points
bombing run
Warbird +extra time +agressor
KF5…omdat dat de enige is waarmee ik niet al te slecht speel.
merci voor de reacties ! omdat ik zelf van rushen hou speel ik nu met asm of de kf5 en het lukt goed , maar veel hangt af van die kut server heb ik gemerkt .