Hey Iedereen,
Wat vinden jullie nu nou van de ps4? Als ik nu zelf mag spreken. Ik ben een playstation speler altijd al playstation gehad. Maar bij de 4 merk ik toch wat probleempjes zoals: de party’s heel lang moeten laden, soms de ps store niet opent, het internet niet zo is voor wat je betaald. En soms spellen opnieuw moet spelen door een Error fout 🙁 de ps4 is een super spelcomputer en echt mooi afgemaakt. Alleen de kleine probleempjes maken het minder confortabel:( dit was mijn opzicht op de ps4
Gr Ody

Erger me ook aan dat psn store op bepaalde tijden gewoon niet opent,en bericht versturen duurt ook zo lang pff.
de servers zijn zoiezo niet echt in orde.
gister wel 10 uur over de pes download gedaan niet meer normaal
Ik ga ‘m verkopen aangezien alle leuke games op de Xbox One uitkomen. Denk maar aan Halo of Rise of The Tomb Raider. En ik ben net zoals jullie PSN helemaal zat. Trage rotzooi.
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over mijn PS4. Hij is snel, ook het downloaden is veel sneller dan op de PS3, makkelijk in gebruik. Controller is een mega upgrade en de games die er tot nu toe voor zijn hebben mij prima vermaakt. Ook is dit eerste console waarbij, voor mij, party play zo gemakkelijk gaat. PS4 aan, party en joinen maar. Nooit traag of problemen meegemaakt.
Dat de store er soms uit ligt zal me echt een worst wezen. Waar ik me erger aan irriteer is heel PSN down ligt vanwege onaangekondigde maintenance bijv. Gezien er heel veel games, inclusief de IGC van PSPLUS, drm zijn is het soms wel erg lastig om van je ps4 te genieten zonder internet.
Wat ik graag nog zou willen is weer video playback op de ps4 via usb. Heb gisteren armoedig met mijn vrouw op een oude pc de eerste aflevering van Walking Dead s5 moeten kijken. Das de enige aflevering die we gemist hadden en dan is het lastig terugkijken…
Maar met het uitzicht van volgend jaar ben ik erg optimistisch voor Playstation. Komen goede games aan en de services worden ook beter. Het is allemaal ervaring wat Sony opdoet namelijk.
Alles is vind ik eigenlijk goed aan de ps4 behalve het online gedeelte en de duurzaamheid van de pookjes van DS4. Ik ben iemand die van xbox 360 naar de ps4 is overgestapt en moet eerlijk zeggen dat Microsoft zijn online experience beter voor elkaar heeft als Sony. Vind het menu plus de snelheid en continuïteit van het netwerk bij microsoft zo veel beter dat ik echt begin te twijfelen of ik een xbox one haal, als de nieuwe Gears of War uitkomt ga is sws switchen 😛
Ik ervaar bijna geen problemen met mijn PS4. PSN traagheid ervaar ik ook niet. Als ik online wil spelen dan verbind die soepel (uitzondering GTA V, maar dat was op de PS3 niets anders), games downloaden snel, updates download die snel. Sterker nog mijn ervaring met PSN is op de PS4 beter dan ik op de PS3 had. Daar had ik regelmatig problemen met het syncen van trophies, downloaden van kleine bestanden etc. Ook het game aanbod ben ik tevreden, het is niet veel. Maar de games die ik heb ben ik nog steeds niet mee uitgespeeld.
Zoals ze zeggen “het gras is altijd groener aan de overkant”. Ik denk dat de XboxONE ook genoeg problemen heeft. Tenzij je echt fan bent van hun exclusive games, zou ik niet zomaar gaan overstappen omdat je een paar kleine issues tegen komt met het PSN. Dan zou ik toch eerst zelf Xbox fora doorspitten om te kijken of men daar klaagt.
Zoals gezegd ben ik heel erg tevreden over mijn PS4 en kan ik mij niet vinden in de problemen.
Klopt, aan de kleine dingen erger ik me enorm aan. Maar je moet voor de grap maar is even deze video kijken waarin ik samen met andere PSX Sensers voor het eerst de PS4 mocht spelen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=6lTzWgg-uUg[/video]
De eerste goeie indrukken van de PS4 zijn bij mij en de rest gebleven. En de voordelen van de PS4 laten me vaak de nadelen vergeten. Zoals dat game updates vanzelf gedownload word, heel veel games spelen af op een hogere resolutie dan PS3 met 60 FPS, enz.
Ja, er zijn nu wat flaws maar dat kan ik de PS4 niet kwalijk nemen. Wel is het ergelijk dat ik 50 euro per jaar betaal voor een netwerk die elke maand onderhoud heeft (meestal de enige dagen dat ik uberhaupt lang kan gamen, Nederlandse feestdagen/vrije dagen) en de social features of zelfs de store brak werkt. Maar goed, met de PS3 was dit ook vaak zo, dus ben er een beetje aan gewend geraakt denk ik.
De PS4 ervaar ik als een prima systeem. De games zijn er mooi uit, de console zelf maakt amper geluid en de controller is beter dan de ds3. Wat mij wel irriteert is PSN. Het netwerk is traag (vooral de berichtenservice) en onstabiel. Eigenlijk is het de EUR 50.- niet waard zolang Sony het niet voor elkaar krijgt het netwerk zonder problemen te laten draaien.
Maand of 2 in mn bezit nu en niets dan lof wat het gamen betreft. Betalen voor online gamen heb ik ook niet zo’n moeite mee, als ze maar af en toe leuke deals etc. uitbrengen. In de PSstore nog geen problemen ervaren al kan ik me niet snel storen als het soms wat langer duurt.
Enige grote minpunt vind ik dat je geen films kunt afspelen en er geen data via een usb stick op kan zetten (ivm optionfiles PES2015)
[quote]Maand of 2 in mn bezit nu en niets dan lof wat het gamen betreft. Betalen voor online gamen heb ik ook niet zo’n moeite mee, als ze maar af en toe leuke deals etc. uitbrengen. In de PSstore nog geen problemen ervaren al kan ik me niet snel storen als het soms wat langer duurt.
Enigste grote minpunt vind ik dat je geen films kunt afspelen en er geen data via een usb stick op kan zetten (ivm optionfiles PES2015)[/quote]
**enige.
En voor de rest ben ik het zeker met je eens!
@ninodz9 waar? :p
[quote]Maand of 2 in mn bezit nu en niets dan lof wat het gamen betreft. Betalen voor online gamen heb ik ook niet zo’n moeite mee, als ze maar af en toe leuke deals etc. uitbrengen. In de PSstore nog geen problemen ervaren al kan ik me niet snel storen als het soms wat langer duurt.
Enige grote minpunt vind ik dat je geen films kunt afspelen en er geen data via een usb stick op kan zetten (ivm optionfiles PES2015)[/quote]
je kan gewoon films kijken op je ps4m et blu ray en gewoon dvd.
Ik ben zeer tevreden! Genoeg leuke games (ja jammer van Halo, maar je kan niet alles hebben) en heb nagenoeg (bijna) nooit problemen met PSN, als je gewoon net van tevoren aanmeld tijdens onderhoud gaat het prima.
[quote]Ik ben zeer tevreden! Genoeg leuke games (ja jammer van Halo, maar je kan niet alles hebben) en heb nagenoeg (bijna) nooit problemen met PSN, als je gewoon net van tevoren aanmeld tijdens onderhoud gaat het prima.[/quote]
Het zelfde hier, super tevreden..
Ik vind het een prima ding, af en toe kleine dingetjes wat beter kan. Maarja dat maakt me niet echt uit.
Hey iedereen,
Het was leuk om jullie reacties te lezen van wat jullie ervan vinden. Zelf vindt ik de ps4 veel beter werken als je hem aan de Kabel legt. Heb nu bijna geen problemen ( kleine probleempjes hou je alijd)😊 het was leuk om dit met jullie te bespreken en tot de volgende Forum vraag😏