Topic: Driveclub trophy probleem ‘gekkenwerk’??

08 december 2014om 21:28

ik kan de trofee gekkenwerk in driveclub maar niet halen.
Bij deze trofee moet je dus 1.000.000 miljoen driftpunten halen, en ik heb er nu ruim 1.100.000 volgens de statistieken in het spel, maar de trofee krijg ik niet.

Meer mensen met dit probleem?
Of weet iemand wat te doen?

6 reacties

  1. User  avatar
    160 XP

    De statistieken worden niet juist bijgehouden, had ik ook. Gewoon blijven doorgaan met driften, dan zal je de trophy binnenkort unlocken 🙂

    0
  2. User  avatar
    433 XP

    [quote]De statistieken worden niet juist bijgehouden, had ik ook. Gewoon blijven doorgaan met driften, dan zal je de trophy binnenkort unlocken :)[/quote]

    Thnx!! Na 20x een driftevenement over te hebben gedaan en nog steeds de
    Trofee nog niet had gekregen, ben ik maar een ‘gewone’ race gaan doen… En Ploep, na de race had ik m!!

    0
  3. User  avatar
    5761 XP

    Die trofees zijn poepsimpel , nog level 50 en laaste in de reeks trofee .

    0
  4. User  avatar
    1793 XP

    @tyger1

    Ik had je gebanned omdat al mijn maten je een oud peetje vinden met een perverse stem. Bovendien doe ik altijd een clean up uit mijn zogezegde vriendenlijst. Als je denkt dat psn frirnds echt vrienden moeten zijn ben je zo zwaar mis. Ik had je amper een week in mijn lijst. Na 2 party chats wisten we genoeg.

    Geen onzin strooien aub. Speedruns en trofeeën waren op dit moment wel aanbod. Daar heb je een punt. Maar toen hadden we opeens jou zelf niet in de party gehoord. Ik dacht dat je een jong iemand was…

    En voor alle duidelijkheid. Mijn ps4 en 3 is al lang weg. Ik ben amper op internet. Ik zit constant bezig met mijn training en dergelijke. Vandaag was ik trouwens terug naar de legerkazerne voor de laatste puntjes op orde te stellen. Als ik online kom op psx sense heb ik gewoon soms de neiging voor een artikel te schrijven maar zelfs dat doe ik niet meer. Ik antwoord dit hier zodat je het zou lezen. Anyways nu heb ik genoeg van deze onzin…

    0
  5. User  avatar
    433 XP

    [quote]Die trofees zijn poepsimpel , nog level 50 en laaste in de reeks trofee .[/quote]

    Klopt… Level50 onderhand gehaald. Die maximale waarderingen moet ik nu nog… Nog zo’n 2 uur grinden met driften en dan platinum hoop ik… 🙂

    0
  6. User  avatar
    324 XP

    Wilt iemand mijn helpen met die challenges trophys?:P

    0