ik kan de trofee gekkenwerk in driveclub maar niet halen.
Bij deze trofee moet je dus 1.000.000 miljoen driftpunten halen, en ik heb er nu ruim 1.100.000 volgens de statistieken in het spel, maar de trofee krijg ik niet.
Meer mensen met dit probleem?
Of weet iemand wat te doen?

De statistieken worden niet juist bijgehouden, had ik ook. Gewoon blijven doorgaan met driften, dan zal je de trophy binnenkort unlocken 🙂
[quote]De statistieken worden niet juist bijgehouden, had ik ook. Gewoon blijven doorgaan met driften, dan zal je de trophy binnenkort unlocken :)[/quote]
Thnx!! Na 20x een driftevenement over te hebben gedaan en nog steeds de
Trofee nog niet had gekregen, ben ik maar een ‘gewone’ race gaan doen… En Ploep, na de race had ik m!!
Die trofees zijn poepsimpel , nog level 50 en laaste in de reeks trofee .
@tyger1
Ik had je gebanned omdat al mijn maten je een oud peetje vinden met een perverse stem. Bovendien doe ik altijd een clean up uit mijn zogezegde vriendenlijst. Als je denkt dat psn frirnds echt vrienden moeten zijn ben je zo zwaar mis. Ik had je amper een week in mijn lijst. Na 2 party chats wisten we genoeg.
Geen onzin strooien aub. Speedruns en trofeeën waren op dit moment wel aanbod. Daar heb je een punt. Maar toen hadden we opeens jou zelf niet in de party gehoord. Ik dacht dat je een jong iemand was…
En voor alle duidelijkheid. Mijn ps4 en 3 is al lang weg. Ik ben amper op internet. Ik zit constant bezig met mijn training en dergelijke. Vandaag was ik trouwens terug naar de legerkazerne voor de laatste puntjes op orde te stellen. Als ik online kom op psx sense heb ik gewoon soms de neiging voor een artikel te schrijven maar zelfs dat doe ik niet meer. Ik antwoord dit hier zodat je het zou lezen. Anyways nu heb ik genoeg van deze onzin…
[quote]Die trofees zijn poepsimpel , nog level 50 en laaste in de reeks trofee .[/quote]
Klopt… Level50 onderhand gehaald. Die maximale waarderingen moet ik nu nog… Nog zo’n 2 uur grinden met driften en dan platinum hoop ik… 🙂
Wilt iemand mijn helpen met die challenges trophys?:P