Topic: Rise of the Tomb Raider nog naar PS4?

10 december 2014om 13:11

Op verschillende websites komt dit item terug:

http://ps3life.nl/nieuws/18710-rise-of-the-tomb-raider-zal-op-xbox-one-uitgegeven-worden-door-microsoft-slecht-nieuws-voor-ps4-gamers/

Wat denken jullie, zal deze game uiteindelijk tóch niet naar PS4 komen?
Aan de andere kant is Minecraft wel op PS4 beschikbaar terwijl dit eigendom is van MS, maar dat was al vóórdat Minecraft van MS werd…

Zal toch zonde zijn als wij als PS gamers niet het vervolg van Lara’s avonturen kunnen meemaken 🙁

14 reacties

  1. User  avatar
    351 XP

    [quote]Op verschillende websites komt dit item terug:

    http://ps3life.nl/nieuws/18710-rise-of-the-tomb-raider-zal-op-xbox-one-uitgegeven-worden-door-microsoft-slecht-nieuws-voor-ps4-gamers/

    Wat denken jullie, zal deze game uiteindelijk tóch niet naar PS4 komen?
    Aan de andere kant is Minecraft wel op PS4 beschikbaar terwijl dit eigendom is van MS, maar dat was al vóórdat Minecraft van MS werd…

    Zal toch zonde zijn als wij als PS gamers niet het vervolg van Lara’s avonturen kunnen meemaken :([/quote]
    Was toch tijdelijk alleen voor Xbox? Tenminste dacht dat ik dat gelezen had .

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    Square Enix heeft gezegd dat ie tijdelijk exclusive is

    0
  3. User  avatar
    239 XP

    Ja, maar dat kan ook voor de franchise gelden. Dat Rise of the Tombraider MS exlusive blijft, maar dat de vólgende Tomb Raider weer wel naar PS4 komt….

    0
  4. User  avatar
    475 XP

    Nee rise of the tombraider komt naar de ps4 alleen de vraag is hoelang hij exclusief blijft. Dat kan zo maar een jaar zijn.

    0
  5. User  avatar
    854 XP

    [quote]Op verschillende websites komt dit item terug:

    [url]http://ps3life.nl/nieuws/18710-rise-of-the-tomb-raider-zal-op-xbox-one-uitgegeven-worden-door-microsoft-slecht-nieuws-voor-ps4-gamers/[/url]

    Wat denken jullie, zal deze game uiteindelijk tóch niet naar PS4 komen?
    Aan de andere kant is Minecraft wel op PS4 beschikbaar terwijl dit eigendom is van MS, maar dat was al vóórdat Minecraft van MS werd…

    Zal toch zonde zijn als wij als PS gamers niet het vervolg van Lara’s avonturen kunnen meemaken :([/quote]

    als het goed is komt die 2016

    0
  6. User  avatar
    1299 XP

    Gewoon een duidelijk signaal afgeven naar dit soort uitgevers en die game massaal laten liggen wanneer die eindelijk uitkomt op de PS4.

    Zou meteen het einde zijn van dit soort achterlijke, zeer lucratieve deals, die in 1 klap een groot gedeelte van de fans buitenspel zetten.

    Helaas maken gamers nooit statements en is het wachten tot games als Mass Effect of Metal Gear Solid ineens (tijdelijk) exclusief zijn. Mensen accepteren maar, en uitgevers gaan steeds verder. Zie al die halve games die worden uitgebracht waarbij je voor €50,- de andere helft kan kopen (season passes) of waarbij de DLC al gewoon op de Disc staat (Destiny). Way to go.

    0
  7. User  avatar
    833 XP

    Zou leuk zijn als iedereen het spel liet liggen maar dat gaat nooit gebeuren

    0
  8. User  avatar
    116 XP

    Als ie niet op de PS4 uit gaat komen koop ik een Xbox One.

    0
  9. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Als ie niet op de PS4 uit gaat komen koop ik een Xbox One.[/quote]

    Nooit van mijn leven dat ik een andere console voor een game ga halen.

    0
  10. User  avatar
    239 XP

    [quote]Nooit van mijn leven dat ik een andere console voor een game ga halen.[/quote]

    Precies, daar ben ik het geheel mee eens! Als ik dat voor één game zou moeten doen wordt de prijs van de game wel érg hoog!

    [quote]Gewoon een duidelijk signaal afgeven naar dit soort uitgevers en die game massaal laten liggen wanneer die eindelijk uitkomt op de PS4.

    Zou meteen het einde zijn van dit soort achterlijke, zeer lucratieve deals, die in 1 klap een groot gedeelte van de fans buitenspel zetten.

    Helaas maken gamers nooit statements en is het wachten tot games als Mass Effect of Metal Gear Solid ineens (tijdelijk) exclusief zijn. Mensen accepteren maar, en uitgevers gaan steeds verder. Zie al die halve games die worden uitgebracht waarbij je voor €50,- de andere helft kan kopen (season passes) of waarbij de DLC al gewoon op de Disc staat (Destiny). Way to go.[/quote]

    Een tijdelijke exclusive daar kan ik mee leven. Ik kan daar wel op wachten omdat ik altijd wel genoeg te spelen heb tot die tijd.
    Jouw laatste zin, daar ben ik het geheel mee eens. Die season passes en on-disc DLC zie ik liever vandaag dan morgen verdwijnen. En ik kan daar nog een heel mooi woord aan toevoegen: MICRO-TRANSACTIES! Dat mensen dáár geld aan uitgeven is ook waardeloos.

    0
  11. User  avatar
    321 XP

    Ze willen die game zo graag bij M$ omdat hun zelf geen fatsoenlijke tegenhanger van Uncharted kunnrn maken.
    Ik verkies Uncharted 4 boven TR, en laat deze dan ook liggen als ie uitkomt op PS4 uiteindelijk.

    0
  12. User  avatar
    4682 XP

    MS wil met deze game concureren tegen Sony’s uncharted 4 … en ik hadden begrepen dat TR misschien wel helemaal niet naar de ps4 komt 🙁 Ik zal er in ieder geval geen Betamax speler voor kopen wat hij komt ook op de pc uit.

    0
  13. User  avatar
    116 XP

    Hoppa, heb een Xbox One gehaald :). Nu wachten op Tomb Raider 😀

    0
  14. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Hoppa, heb een Xbox One gehaald :). Nu wachten op Tomb Raider :D[/quote]

    Toch niet alleen voor die game hoop ik? XD

    0