heb Littlebigplanet 3 uitgespeeld en mag daarom weg. ophalen en verzenden kan. verzendkosten voor koper en op eigen risico. ophalen in alphen aan den rijn.
prijs: 40,- euro
heb Littlebigplanet 3 uitgespeeld en mag daarom weg. ophalen en verzenden kan. verzendkosten voor koper en op eigen risico. ophalen in alphen aan den rijn.
prijs: 40,- euro
LBP staat toch bekend om zijn enorme replayability vanwege de custom levels? Hoe kan je dan een game als deze zo snel na release alweer wegdoen? Volgens mij zijn de community creaties juist de grootste drijveer voor de meesten om te blijven spelen, ik wil iemand zijn koopje niet verpesten maar wellicht iets om over na te denken? 😉
[quote]LBP staat toch bekend om zijn enorme replayability vanwege de custom levels? Hoe kan je dan een game als deze zo snel na release alweer wegdoen? Volgens mij zijn de community creaties juist de grootste drijveer voor de meesten om te blijven spelen, ik wil iemand zijn koopje niet verpesten maar wellicht iets om over na te denken? ;)[/quote]
ja ik weet het. maar dit is de eerste keer dat ik lbp speel. en heb de sp uitgespeeld. en wat custom levels. maar is niet echt mijn game om langer te spelen
verkocht. slotje aub