Beste mensen,
Ik heb The Crew in huis gehaald en moet zeggen dat het niet echt mijn spel is. Graag wil ik deze ruilen met een gamer uit Nijmegen voor Dragon Age Inquisition.
Console: Playstation 4
Met vriendelijke groeten,
Dehghan
Beste mensen,
Ik heb The Crew in huis gehaald en moet zeggen dat het niet echt mijn spel is. Graag wil ik deze ruilen met een gamer uit Nijmegen voor Dragon Age Inquisition.
Console: Playstation 4
Met vriendelijke groeten,
Dehghan
http://i58.tinypic.com/21djv5g.jpg
zou je em willen ruilen tegen 1 van deze games ?
[quote][url]http://i58.tinypic.com/21djv5g.jpg[/url]
zou je em willen ruilen tegen 1 van deze games ?[/quote]
GTA 5 of Far Cry 4 verkopen voor €35,- ?
Far cry wil ik wel verkopen voor 35 hoor Pm me maar
far cry wil ik wel verkopen
[quote]far cry wil ik wel verkopen[/quote]
Gelieve een nieuw topic aan te maken met een eigen verkoop lijst, dit om miscommunicatie met Dehghan te voorkomen!
The Crew is verkocht !
Topic gesloten.