Ik ben altijd al iemand geweest die RPG spellen in alle vormen heeft gespeeld. Denk maar aan the elder scrolls maar ook spellen als runescape. Nu dacht ik laat ik Dragon Age Inquisition kopen voor de PS4. Ik koos ervoor om een rogue te zijn. Na een aantal uur kwam ik tot een conclusie, namelijk dat ik het spel redelijk saai vind. Ik heb het spel verkocht maar dacht er nu weer aan om het een kans te geven aangezien veel gamers aangeven dat het spel pas echt na 15 uur begint. Wat doe ik fout jongens? Moet ik het spel nog een kans geven en waarom?
Met vriendelijke groeten,
Dehghan

Zal zeggen: wacht tot de game in prijs verlaagd, anders is het zonde van je geld.
Ik vind zelf ook dat de game soms saai is en druk nu zelfs vaak somigge gesprekken snel door, de gameplay vind ik ook saai..(werkt niet zo goed als deel 1 op de pc) heb zelf liever de gameplay van de Souls en Lords of the fallen game/s… en toch blijf ik de game spelen.
Heb er nu 60+ uur in zitten en probeer met iedereen indien mogelijk een relatie aan te gaan, om te kijken of ze dan ook ruzie om mij gaan maken 😉
is ook wel aan te raden om vrij snel de hinterlands uit te gaan dmv gebruik van je map.
er zitten hier veel sidequests, waardoor het daadwerkelijke verhaal niet verder gaat.
ik zelf heb dan wel bijna alles meteen gedaan in de hinterlands, maar dat kwam juist bij mij omdat ik het wel leuk vond daar haha
Ik zit nou vast op 12 uur ofzo.
Kom niet verder bij de katapult, waar je constant waves krijgt.
Zwaar irritant, want deze missie moet je halen.
Ik zou de game nog een kans geven, wellicht kan je hem 2de hands voor een leuke prijs op de kop tikken of vind je nog een leuke aanbieding met de feestdagen op komst.
Als je van de Elder Scrolls serie kan genieten dan zal je deze game ook wel kunnen waarderen, je dient de game wel de kans te geven want, zoals anderen al vermelden, bloeit de game pas na een behoorlijke tijd spelen op. Denk aan een uurtje of 15-20. Het gebied waarin je begint, The Hinterlands, is volgens velen 1 van de minste gebieden. Gewoon even wat verder spelen en de game wordt als snel stukken beter.