Topic: Destiny (Mensen gezocht)

16 december 2014om 21:03

Hi !

De titel zegt het eigelijk al zoek vooral mensen voor de vault of glass en de weekly heroic bijvoorbeeld. (heb legendary nodig)

Dus meschien kunnen we elkaar daar mee helpen ?

Titan LVL 27 PSN ID; Ninodz9

dus voeg me toe en hoor het graag!

7 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Legendaries kan je ook anders krijgen, via Blauwe/paarse engrams, dark below, vanguard/crucible rewards of marks, factions etc..

    0
  2. User  avatar
    482 XP

    Heb dit volgens mij in een eerder topic al aangegeven maar:

    [url]http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/147818[/url]

    Meld je aan zou ik zeggen 🙂 We zijn met een mannetje of 20 voor de PS4 en maken gebruiken van een Whatsapp groep zodat mensen sneller dan PSN groepen kunnen regelen voor VoG, CE, Weekly, Nightfall, Crucibles, Bounties en zelfs gewoon mindless Helium farmen en lekker slap ouwehoeren 🙂

    Gezellige groep. We hebben verschillende mensen. Social/Casual die beetje de weekly doen en bounties tot Hardcore die elke avond Crota’s ass proberen te kicken. (ik…)

    Dus meld je aan zou ik zeggen. Dit geldt voor meer mensen uiteraard.

    Zoals DarkElement al zegt idd kan je ook Legendary op een andere manier krijgen. Gezien er nu een DLC uit is, is helaas de gear “beter” (Lees hoger level want zoveel beter is het niet) wat je daar kan kopen.

    0
  3. User  avatar
    138 XP

    [quote]Heb dit volgens mij in een eerder topic al aangegeven maar:

    [url]http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/147818[/url]

    Meld je aan zou ik zeggen 🙂 We zijn met een mannetje of 20 voor de PS4 en maken gebruiken van een Whatsapp groep zodat mensen sneller dan PSN groepen kunnen regelen voor VoG, CE, Weekly, Nightfall, Crucibles, Bounties en zelfs gewoon mindless Helium farmen en lekker slap ouwehoeren 🙂

    Gezellige groep. We hebben verschillende mensen. Social/Casual die beetje de weekly doen en bounties tot Hardcore die elke avond Crota’s ass proberen te kicken. (ik…)

    Dus meld je aan zou ik zeggen. Dit geldt voor meer mensen uiteraard.

    Zoals DarkElement al zegt idd kan je ook Legendary op een andere manier krijgen. Gezien er nu een DLC uit is, is helaas de gear “beter” (Lees hoger level want zoveel beter is het niet) wat je daar kan kopen.[/quote]

    Klinkt leuk!

    Heb me aangemeld bij jullie groep dus hoor het wel!

    0
  4. User  avatar
    351 XP

    Van de week eens die DLC ophalen, en dan weer eens wat actiever op Destiny worden, volgende week toch vakantie

    0
  5. User  avatar
    138 XP

    [quote]Van de week eens die DLC ophalen, en dan weer eens wat actiever op Destiny worden, volgende week toch vakantie[/quote]

    ik heb ook al de dlc alleen nog niet gespeeld..

    0
  6. User  avatar
    1053 XP

    Ik heb destiny verkocht door de voorspelbaarheid van alles wat rondloopt in destiny.

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    ik heb me ook aangemeld bij de clan van goregash 🙂 In het verleden in een clan battlefield gezeten. Dat beviel met niet zo, omdat er van teamwerk niet veel terecht kwam. Was meer teamtrolling 🙂 Nu weer eens een clan proberen, omdat ik het gevoel heb dat ik anders niet veel verder kom met destiny. Ik ben een uitermate casual gamer by the way 🙂

    lvl 26 titan

    0