Heeft iemand ervaring met de headset van sony voor de PS4? Ik heb verschillende reviews gelezen, maar ik vraag me toch nog iets af. De microfoon is geïntegreerd in de headset, maar betekent dat je dan ook harder moet praten om verstaanbaar te zijn? Dit in vergelijking tot een microfoon die voor je mond zit.
Ik game namelijk boven en wanneer mijn kinderen slapen, dan wil ik niet dat ze wakker omdat ik hard moet praten om verstaanbaar te zijn voor de mede gamers. Gewoon normaal spraak niveau is acceptabel,
Topic: Sony Headset
17 december 2014om 20:09

[quote]Heeft iemand ervaring met de headset van sony voor de PS4? Ik heb verschillende reviews gelezen, maar ik vraag me toch nog iets af. De microfoon is geïntegreerd in de headset, maar betekent dat je dan ook harder moet praten om verstaanbaar te zijn? Dit in vergelijking tot een microfoon die voor je mond zit.
Ik game namelijk boven en wanneer mijn kinderen slapen, dan wil ik niet dat ze wakker omdat ik hard moet praten om verstaanbaar te zijn voor de mede gamers. Gewoon normaal spraak niveau is acceptabel,[/quote]
microfoon blijkt heel slecht te zijn
[quote]microfoon blijkt heel slecht te zijn[/quote]
Is dat uit eigen ervaring?
M’n vriend gebruikt die headset en ik hoor hem duidelijk in party chat .
Ik was zelfs verbaasd dat ik hem zo goed kon horen.
Zelf net de headset gekocht. Ook de mic getest met wat vrienden maar die horen mij luid en duidelijk. Zoals de reviews zeggen voelt de headset in de hand ietwat fragiel aan maar eenmaal op je hoofd is dit gevoel verdwenen. Pracht headset , zeker voor het geld. Voor meer vragen kun je altijd ff pm sturen.
Geluid is geweldig! Mic is geweldig! Ik heb de officiële Sony Wireless Headset for PS4.
Je kan hem simpel gebruiken op alle devices. En op devices met een USB plugje, kan je hem ook nog eens wireless gebruiken.
Maar op de PS4 heeft hij echt geweldig geluidskwaliteit vind ik (maar ik ben geen expert op gebied van headsets).
Bedankt voot alle reacties. Ik heb hem net gekocht
[quote]Bedankt voot alle reacties. Ik heb hem net gekocht ��[/quote]
Veel plezier ermee!
Dank. Ik heb hem nog maar even kunnen testen. Tot nu toe geluid prima.