Topic: Dragon Age: Inquisition Tips ’n Tricks!

17 december 2014om 21:54

Hi, mochten jullie Dragon Age: Inquisition net zo leuk vinden als ik, subscribe dan op Youtube! Ik post gameplay over hoe dingen te doen, zoals hoe je puzzels en Astrariums oplost, en je de draken het best kan verslaan, etc. 🙂 See for yourself!

11 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

[quote]Hi, mochten jullie Dragon Age: Inquisition net zo leuk vinden als ik, subscribe dan op Youtube! Ik post gameplay over hoe dingen te doen, zoals hoe je de draken het best kan verslaan etc. 🙂 See for yourself!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=9BPZAwfiu2I[/video][/quote]

Dat ga ik dus nog niet vekijken dan, ivm spoilers

0
  2. User  avatar
    4682 XP

Iemand al het pacman schild gevonden (ronde kaas met een punt eruit).
    Ik heb zelf nog geen draak kunnen verslaan, me metgezellen gaan zo snel dood en staan soms totaal niks te doen.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]Iemand al het pacman schild gevonden (ronde kaas met een punt eruit).
    Ik heb zelf nog geen draak kunnen verslaan, me metgezellen gaan zo snel dood en staan soms totaal niks te doen.[/quote]

die wedge of destiny? die had ik al ja, maar heb langzamerhand al weer andere schilden gevonden die in mijn ogen een stuk beter zijn 😉
    ik heb gister avond me 4de draak verslagen

0
  4. User  avatar
    4682 XP

[quote]die wedge of destiny? die had ik al ja, maar heb langzamerhand al weer andere schilden gevonden die in mijn ogen een stuk beter zijn 😉
    ik heb gister avond me 4de draak verslagen[/quote]

Ik gebruik zelf geen schild. Door de hele game zie je kaas-pacman 🙂

Ik heb gisteren wel weer m’n 5de of 6de draak gevonden, maar vechten heeft totaal geen nut. Ben nu level 17 maar ben na een paar sec al dood.
    Draak valt ook maar al te graag het personage aan waar je mee speelt, jammer genoeg gebeurd dit in bijna alle games.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

[quote]Ik gebruik zelf geen schild. Door de hele game zie je kaas-pacman 🙂

Ik heb gisteren wel weer m’n 5de of 6de draak gevonden, maar vechten heeft totaal geen nut. Ben nu level 17 maar ben na een paar sec al dood.
    Draak valt ook maar al te graag het personage aan waar je mee speelt, jammer genoeg gebeurd dit in bijna alle games.[/quote]

Level 17? hmmz toen had ik er toch echt al zeker 2 verslagen hoor
    Ben nu net level 20, en daarmee heb ik mijn 4de verslagen.
    Moet wel zeggen dat ik sommige heb overgeslagen (2 stuks) omdat die nog even te moeilijjk waren, waaronder die in de storm coast.
    Wat is je set up qua characters? ik ben zelf warrior met schild, vanwege meer defense.
    Dan heb ik iemand met 2 handig wapen, een rogue, en een mage.
    Bij de 2de warrior heb ik zijn taunt aanvallen op “prefered” gezet, zodat die vaker de vijand voor zijn kiezen krijgt, werkt best aardig!

0
  6. User  avatar
    4682 XP

[quote]Level 17? hmmz toen had ik er toch echt al zeker 2 verslagen hoor
    Ben nu net level 20, en daarmee heb ik mijn 4de verslagen.
    Moet wel zeggen dat ik sommige heb overgeslagen (2 stuks) omdat die nog even te moeilijjk waren, waaronder die in de storm coast.
    Wat is je set up qua characters? ik ben zelf warrior met schild, vanwege meer defense.
    Dan heb ik iemand met 2 handig wapen, een rogue, en een mage.
    Bij de 2de warrior heb ik zijn taunt aanvallen op “prefered” gezet, zodat die vaker de vijand voor zijn kiezen krijgt, werkt best aardig![/quote]

Ik ben er niet echt mee bezig geweest omdat me metgezellen toch dom zijn en slecht helpen.
    Ik ben een warrior zonder schild en heb veder een mage en twee 2 handig wapen rogue. Zelf neem ik vaak de besturing van m’n mage over.
    Heb gisteren een goed duur schild gevonden in een grot, nu moet ik nog een goed zwaard vinden, dan pas kan ik er een warrior bij nemen en iedereen goede wapens geven.

0
  7. User  avatar
    449 XP

[quote]Ik ben er niet echt mee bezig geweest omdat me metgezellen toch dom zijn en slecht helpen.
    Ik ben een warrior zonder schild en heb veder een mage en twee 2 handig wapen rogue. Zelf neem ik vaak de besturing van m’n mage over.
    Heb gisteren een goed duur schild gevonden in een grot, nu moet ik nog een goed zwaard vinden, dan pas kan ik er een warrior bij nemen en iedereen goede wapens geven.[/quote]

Hey Dennis, welke draak probeer je tot nu toe dan te verslaan? Die in de Hinterlands? De zwakste draak is namelijk niet die, maar die in de Western Approach. Die is level 14, die moet je nu toch wel kunnen verslaan, als je level 17 bent. Verder raad ik aan echt op te letten wat die draak zijn resistance is, zodat je je daarnaar kan kleden 😛 Volgens mij is de eerste draak fire resistant and kwetsbaar voor ijs, dus wapens met ijs enchantments en kleding met fire resistance aandoen. En zorg dat je mage veel defensieve skills heeft, barrier is een must. Investeer ook in potions, je kan het aantal upgraden tot 12 🙂 Hoop dat dit helpt! Oh, en ook, op welk niveau speel je?

Filmpje van hoe ik die eerste draak tackle: [url]https://www.youtube.com/watch?v=Ut4CGvSjPF4&channel=UCv9INNtkS6GKXzYZTJ2_9tg[/url]

Ik speel trouwens met twee mages, dus dubbel de barriers. En 1 van hen heeft resurrect-spell. Ook handig

0
  8. User  avatar
    4682 XP

Ben nu level 18 op niveau normaal
    Heb gisteren een harnas gevonden die tot 280 gaat, dat is flink hoger dan m’n harnas nu (186?), moet het harnas alleen nog maken. Het harnas dat ik nu draag heb ik fire resistant gemaakt. Heb ook nog geen rune stone in mijn 280 zwaard.
    Heb gisteren enkele aanpassingen gemaakt en mijn mage een veel betere staf met doodskop gegeven.
    Probeer op dit moment nog geen draak te verslaan, maar ben op zoek naar betere harnassen voor m’n twee vrienden… beide hebben nog een slecht harnas aan.

0
  9. User  avatar
    9970 XP

Weliswaar geen tip over de game zelf, naar wel voor de muziek

Zoek eens op YouTube naar Lindsey Stirling, dragon age
    Goed gedaan

0
  10. User  avatar
    4682 XP

[quote]Weliswaar geen tip over de game zelf, naar wel voor de muziek

Goed gedaan[/quote]

Heb wel vaker wat van haar gezien/gehoord, ook dit is weer prachtig gespeeld.

0
  11. User  avatar
    449 XP

[quote]Weliswaar geen tip over de game zelf, naar wel voor de muziek

Goed gedaan[/quote]

Jaa, die heb ik ook voorbij zien komen. Wederom een prachtig stukje muziek van Stirling 😛

0