Topic: Het algemene storing topic

19 december 2014om 09:01

Heb je last om op PSX-Sense te komen?
Is er een andere storing?
En vraag je zelf ook af of je de enige bent?

vraag het hier aan de rest en kom er achter……

Ik heb wil reageren op een bericht op de Front Page. (nieuws bericht Vervolg RDR)
Maar hij zegt dat ik aan het dubbel posten ben!
gek want mijn comment komt niet in de lijst van comments te staan… O__O’

25 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Handig topic!

    0
  2. User  avatar
    3888 XP

    http://i59.tinypic.com/nmktu9.jpg

    iemand heeft per ongeluk alles voor me in het midden gezet 😉

    EDIT: alles staat weer goed!

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    [quote][url]http://i59.tinypic.com/nmktu9.jpg[/url]

    iemand heeft per ongeluk alles voor me in het midden gezet 😉

    EDIT: alles staat weer goed![/quote]

    Blij dat het weer opgelost is 🙂

    0
  4. User  avatar
    3888 XP

    Ja ja…
    ik heb een kleine storing… \ probleem.
    Als ik met mn profiel wil reageren op het nieuws bericht van de HITMAN gameplay… dan post ik NIKS!
    krijg ook geen melding.

    als ik het dus anoniem doe dan kan ik er wel posten!

    op andere berichten kan ik wel normaal posten!

    0
  5. User  avatar
    3888 XP

    ja ja daar ben ik weer!

    Mijn notificaties rechts boven in staan nu op 5… klik er op en ik zie GEEN nieuwe reacties.
    De 5 blijft staan… super irritant…
    ook na het opnieuw inloggen blijft de 5 staan.
    Ik gok dat er een foutje zit in het notificatie systeem…

    0
  6. User  avatar
    1299 XP

    [quote]ja ja daar ben ik weer!

    Mijn notificaties rechts boven in staan nu op 5… klik er op en ik zie GEEN nieuwe reacties.
    De 5 blijft staan… super irritant…
    ook na het opnieuw inloggen blijft de 5 staan.
    Ik gok dat er een foutje zit in het notificatie systeem…[/quote]

    Is dit op de Front Page of op het Forum?

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    Ik heb dit probleem ook. Reactie aan mij gericht op de frontpage. Wanneer ik onder meldingen kijk zie ik wel oude aan mij gerichte reacties. Maar niet de nieuwste, dus ik kan ‘m ook niet wegdrukken.

    0
  8. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Ik heb dit probleem ook. Reactie aan mij gericht op de frontpage. Wanneer ik onder meldingen kijk zie ik wel oude aan mij gerichte reacties. Maar niet de nieuwste, dus ik kan ‘m ook niet wegdrukken.[/quote]

    Ik zie op dit moment 1 ongelezen reactie in dit artikel [url]http://www.psx-sense.nl/203736/gran-turismo-6-wordt-voorzien-van-een-mobiele-app-die-je-banen-laat-bouwen/[/url]

    0
  9. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Ik zie op dit moment 1 ongelezen reactie in dit artikel [url]http://www.psx-sense.nl/203736/gran-turismo-6-wordt-voorzien-van-een-mobiele-app-die-je-banen-laat-bouwen/[/url][/quote]

    De melding zag ik inderdaad. Alleen verscheen het bericht niet in mijn “Reacties gericht aan” lijst. Met net verscheen die wel.. Kan misschien aan mn browser liggen.

    0
  10. User  avatar
    1299 XP

    [quote]De melding zag ik inderdaad. Alleen verscheen het bericht niet in mijn “Reacties gericht aan” lijst. Met net verscheen die wel.. Kan misschien aan mn browser liggen.[/quote]

    Het probleem is opgelost.

    0
  11. User  avatar
    3888 XP

    Toppie thnx!

    0
  12. User  avatar
    358 XP

    Ik heb last van pop-ups bij het openen van nieuws en forum berichten. Erg irritant!

    PS: zelfs bij het plaatsen van een reactie..

    0
  13. User  avatar
    5395 XP

    Ik heb de laatste tijd last van een BEHOORLIJK irritante bug. Als ik een reactie heb getypt bij een artikel en ik klik op ‘voeg reactie toe’ dan heb ik af en toe dat mijn reactie gewoon niet op de site verschijnt, waardoor ik alles dus voor niets heb getypt (want ook als ik op ‘vorige’ klik wanneer dit voorkomt is mijn reactie gewoon weg). Vooral met langere reacties is dit enorm irritant.

    0
  14. User  avatar
    20030 XP

    IS dit een comment met links Patrick of meerdere reply’s?

    0
  15. User  avatar
    3888 XP

    Heb ik ook. Heb meerdere reply’s in m’n comment op de review van fallout….

    Als ik een link post het zelfde….

    0
  16. User  avatar
    20030 XP

    Ja dat is een failsafe bij teveel links, heb je comment nu geaccepteerd en hij staat online.

    0
  17. User  avatar
    3888 XP

    die Failsafe is dat in het leven geroepen door het ook toestaan van anoniem posten?

    0
  18. User  avatar
    20030 XP

    [quote]die Failsafe is dat in het leven geroepen door het ook toestaan van anoniem posten?[/quote]

    Nee die failsafe is ervoor dat mensen geen URL’s kunnen spammen of op heel veel mensen tegelijk kunnen reageren zodat iedereen een melding krijgt. Failsafe is actief voor zowel geregistreerd als ongeregistreerd. Sterker nog, spammers registreren altijd. Om het ‘echt’ te laten lijken.

    0
  19. User  avatar
    5395 XP

    [quote]IS dit een comment met links Patrick of meerdere reply’s?[/quote]

    Sorry voor de late reactie, maar het was toen zonder links en slechts een enkele reply.

    0
  20. 83.163.182.xxx's avatar

    De psx App doet het niet meer. Hij start wel op maar bij elke post valt de App uit

    0
  21. User  avatar
    9970 XP

    Ik heb nogsteeds het probleem dat ik automatisch word uitgelogt.
    Zowel op mijn laptop als op mijn smartphone.
    Meestal kom ik na het posten er pas achter dat ik niet ingelogt was, en heb dan ook geen zin meer om weer in te moeten loggen, of bericht aan te moeten passen of wat dan ook.

    Dit is al veel te lang gaande imo, en heb hierdoor ook geen zin om veel meer te reageren op het forum en dergelijke

    0
  22. User  avatar
    3888 XP

    @mods \ Admins

    Ik kwam een foute link tegen op de front page!
    Als je daar drukt op ga naar het forum (http://www.psx-sense.nl/forum) ga je eigenlijk naar deze pagina: http://www.psx-sense.nl/228152/forum-the-division-wordt-overspoeld-klachten-game-breaking-bug/

    0
  23. 62.194.223..xxx's avatar

    Ik heb een leuk nieuwsitem voor jullie! Het blijkt dat de PlayStation 4 Pro niet werkt met de LGOLED serie! Zojuist bevestigd via de telefoon door LG! Zit ik dan met mn hagelnieuwe TV en PS4 Pro te wachten op patch vanuit Korea!

    0
  24. 94.209.156..xxx's avatar

    De site laad niet of een halve site en de app loopt ook vast
    Dit allemaal op een iPad air 2. Op het moment dat de reclame gaat laden, loopt alles vast en moet ik safari helemaal pineut starten, site sluiten, en dan pas kan ik iets anders openen.

    Graag zo spoedig mogelijk dat filmpje uitzetten, zodat iedereen weer normaal op de site kan en de app kan gebruiken.

    Mvg mouser112

    0
  25. User  avatar
    1265 XP

    De rapporteer functie werkt niet. Er komt op te staan: Fail.

    0