Hallo,
Ik zag laatst in de ps store als kerstdeal dat cod aw pro edition voor 69 te koop staat. Bij de pro edition bij de meer ingame en een season pass erbij.
Nou is mijn vraag, is het de moeite waard om die te kopen of moet ik gewoon de fysieke versie halen voor 45 euro?
Topic: cod aw pro edition 69 euro in ps store
22 december 2014om 11:34

[quote]Hallo,
Ik zag laatst in de ps store als kerstdeal dat cod aw pro edition voor 69 te koop staat. Bij de pro edition bij de meer ingame en een season pass erbij.
Nou is mijn vraag, is het de moeite waard om die te kopen of moet ik gewoon de fysieke versie halen voor 45 euro?[/quote]
Als de pro 45 euro kost dan zou ik die halen. Ik weet alleen niet hoe duur de seasonpass is even kijken in de store en optellen. Misschien wil je de game verkopen later je krijgt er toch zowat niks voor. Het is ook hoeveel waarde je hecht aan fysieke games.
[quote]Als de pro 45 euro kost dan zou ik die halen. Ik weet alleen niet hoe duur de seasonpass is even kijken in de store en optellen. Misschien wil je de game verkopen later je krijgt er toch zowat niks voor. Het is ook hoeveel waarde je hecht aan fysieke games.[/quote]
de pro edition kost origineel 100 euro maar is nu afgeprijsd naar 69 wat ik best een goede deal vind, maar ik weet niet zeker of dat het ook waard is. Bij de pro edition krijg je er een season pass bij (die los 50 euro kost) met allemaal extra content en als je dat allemaal los zou kopen kom je ongeveer 10 euro duurder uit.
Ik ben ook niet van plan cod te verkopen omdat de game wel waarde voor mij zal hebben.
Als je ook maar een beetje fan bent van CoD is dit een goede deal. Als.je de 50 euro van de Season Pass eraf haalt betaal dus 19 euro voor de volledige game, wat echt een koopje is. Persoonlijk vind ik dit echt de beste CoD van de afgelopen jaren.
[quote]Als je ook maar een beetje fan bent van CoD is dit een goede deal. Als.je de 50 euro van de Season Pass eraf haalt betaal dus 19 euro voor de volledige game, wat echt een koopje is. Persoonlijk vind ik dit echt de beste CoD van de afgelopen jaren.[/quote]
ik ben eingelijk geen cod fan…
Dit zal me eerst cod worden maar ik heb veel over het spel opgezocht en ik vind het een super game!
Ik wil het liefst ook zo lang mogelijk bezig zijn met deze cod 🙂
[quote]ik ben eingelijk geen cod fan…
Dit zal me eerst cod worden maar ik heb veel over het spel opgezocht en ik vind het een super game!
Ik wil het liefst ook zo lang mogelijk bezig zijn met deze cod :)[/quote]
In dat geval moet je het gewoon doen denk ik. Als je de game het hele jaar door speelt houden de mappacks die je met de Season Pass krijgt het gewoon fris, wat altijd fijn is.
Bedankt allemaal!
Ik heb net cod aw pro edition gekocht in de ps store 😉
[quote]Als je ook maar een beetje fan bent van CoD is dit een goede deal. Als.je de 50 euro van de Season Pass eraf haalt betaal dus 19 euro voor de volledige game, wat echt een koopje is. Persoonlijk vind ik dit echt de beste CoD van de afgelopen jaren.[/quote]
Dit is eigenlijk inderdaad geen geld!
[quote]Dit is eigenlijk inderdaad geen geld![/quote]
Als je van plan bent het te halen zou ik snel zijn.
De actie is geldig tot komende dinsdag 12:59u