Forum

Topic: haat voor touch screen.

Anoniem's avatar

ben ik de enige die een hekel heeft aan touch screen ?
het zit overal op tegenwoordig, telefoons, tablets en handhelds
altijd vette vingerafdrukken midden op je scherm.
laat me alsjeblieft weten wat jullie vinden lol.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    En onverhoopt ook nog op je Dualshock 4 😉

    Agh geen problemen mee, techniek evolueert nou eenmaal. Blij toe want anders wordt het op een gegeven moment ook saai 😉

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    I love it. Totaal geen problemen mee, en vindt het fijn werken ok, alleen wat ik soms wel irritant vind dat als ik met natte/vettige vingers op scherm kom dat ie dan beetje “vastloop” maar das even over de broek/trui halen en tis weer over

  3. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik ben sowieso geen hater

    Je moet niet denken in problemen maar in oplossingen

    – Supergevoelige touchscreen handschoenen voor alle Touchscreen Apparaten in diverse kleuren
    Voor maar €3.63

    http://www.lightinthebox.com/nl/super-gevoelige-touchscreen-handschoenen-voor-iphone-ipad-alle-apparaten-met-aanraakscherm_p241847.html

    – Of Capacitieve touchscreen Stylus Pen met balpen, ook in vele kleur
    Voor maar €1.91

    http://www.miniinthebox.com/nl/capacitieve-touchscreen-stylus-pen-met-balpen-voor-apple-iphone-ipad-samsung-galaxy_p1249156.html

    En gratis verzenden naar Nederland

    Nooit geen vette vingers meer op je scherm 😉

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Het ligt eraan hoe het wordt gebruikt. Tegenwoordig hebben te veel dingen touch. Soms is het wel handig, maar vaak meer “omdat het kan”. Leuk voorbeeld bij mij op het werk. Koffie automaat heeft een touchscherm, maar daarop moet je zo hard tikken voordat die een keer reageert dat laatst het scherm kapot ging. Ander voorbeeld is dat we in ons magazijn een systeem gebruiken met touchpc’s waardoor met ÊÊn druk op het scherm de status van iedere bestelling kan worden gemonitord of aangepast.
    Touch is wel sterk verbeterd, ten opzichte van de oude schermen waarbij je eerst moest calibreren voordat je ook maar iets kon doen. Maar ik vind het lang geen toegevoegde waarde hebben bij heel veel dingen. WiiU controller bijvoorbeeld laat zien dat het wel innovatief kan zijn, maar het is voor veel games niet bruikbaar. Ik heb voor mn werk een laptop met touch scherm. Maar ik kan ‘m niet terug klappen om als tablet te gebruiken. Dus gebruik je het nooit, maar het scherm is wel extra dik. Daarbij kom het vaak voor dat mensen dingen letterlijk aanwijzen op je scherm soms met alle gevolgen van dien XD.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik ben sowieso geen hater

    Je moet niet denken in problemen maar in oplossingen

    – Supergevoelige touchscreen handschoenen voor alle Touchscreen Apparaten in diverse kleuren
    Voor maar €3.63

    http://www.lightinthebox.com/nl/super-gevoelige-touchscreen-handschoenen-voor-iphone-ipad-alle-apparaten-met-aanraakscherm_p241847.html

    – Of Capacitieve touchscreen Stylus Pen met balpen, ook in vele kleur
    Voor maar €1.91

    http://www.miniinthebox.com/nl/capacitieve-touchscreen-stylus-pen-met-balpen-voor-apple-iphone-ipad-samsung-galaxy_p1249156.html

    En gratis verzenden naar Nederland

    Nooit geen vette vingers meer op je scherm 😉

    Maar wie will gezien worden met zulke handschoenen en erg gemakkelijk is het niet. De enigste oplossing lijkt toch de pen dan……

  6. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Maar wie will gezien worden met zulke handschoenen en erg gemakkelijk is het niet. De enigste oplossing lijkt toch de pen dan……

    Ik draag sowieso echt nooit handschoenen, en ik wil er zeker niet mee gezien worden, dus ik ben het helemaal met je eens 😉

    Maar ik zie wel mensen buiten lopen met die dingen

    Dus de handschoenen voor buiten (voor de watjes 😉 )
    En de pen voor binnen en de rest van de mensen dan maar ?

    Peter01 mag zelf vertellen in welke groep hij valt 🙂
    Ik dacht keuze uit 2 opties is beter dan 1 optie

    Ik had mijn mening over vette vingers op mijn scherm nog niet gegeven, maar ik val in de 3e groep, ik vind het een geweldige uitvinding en ik ben eigenlijk helemaal niet zo snel in de war van een paar vingerafdrukjes op mijn touchscreen

  7. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Over het algemeen vind ik touch screens wel een fijne ontwikkeling, vingerafdrukken erger ik me niet aan want ik heb meestal wel een schoonmaakdoekje bij de hand. Touchscreen-only gaming vind ik echter dan weer niet te doen wanneer een game complexer is dan flappy bird. Je zult mij daarom wel met een vita maar nooit met een mobiele telefoon zien gamen (of het moet de goeie ouwe xperia play zijn) 😛