Topic: Merry Xmas iedereen

24 december 2014om 09:05

Het is weer zo ver vanavond is het kerstavond,
En morgen en overmorgen kerst de meeste gaan lekker naar hum familie toe
en zich vol eten, sommige blijven lekker thuis achter de playstation.
In Ieder geval wens ik iedereen op en van PSX-Sense een fijne kerst .en vast een goed new year

Dus iedereen
Merry XMas

10 reacties

  1. User  avatar
    2442 XP

    Iedereen hetzelfde toegewenst!
    Deze blijf leuk :):

    http://farm4.staticflickr.com/3813/11356113453_bdf62b3345_z.jpg

    0
  2. User  avatar
    351 XP

    Danku, iedereen fijne feestdagen

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    van hetzelfde. fijne feestdagen iedereen

    0
  4. User  avatar
    454 XP

    Ik haat kerst, ff serieus mijn familie heeft nooit een etentje of zo, geen enkel jaar. En op eerste kerstdag is mijn opa overleden. Maar ik wens iedereen toch wel een fijn kerst toe.

    0
  5. User  avatar
    551 XP

    Heb ook weinig met kerst, beetje eten en drinken oke maar de gedachte gaat aan me voorbij 🙂

    Toch een ieder veel plezier deze dagen!

    0
  6. User  avatar
    9970 XP

    Heb er weinig mee, maar dat zal door de huidige situatie komen denk ik zo.
    Maar toch, voor iedereen hier, een fijne kerst toegewenst!

    0
  7. User  avatar
    191 XP

    Iedereen fijne feestdagen en ik hoop voor iedereen een gamend 2015!

    [quote]Heb er weinig mee, maar dat zal door de huidige situatie komen denk ik zo.
    Maar toch, voor iedereen hier, een fijne kerst toegewenst![/quote]

    Ik wil jou toch fijne feestdagen toewensen bekijk het jaar 2015 positief!

    0
  8. User  avatar
    2103 XP

    Fijne kerst iedereen!

    0
  9. User  avatar
    270 XP

    Vrolijk kerstfeest, en alvast een gelukkig nieuwjaar 😀

    http://www.ps3attitude.com/wp-content/uploads/2008/12/lbp-santa-big.jpg

    0
  10. User  avatar
    1042 XP

    joo fijne dagen.

    0