Forum

Topic: DayZ standalone

Anoniem's avatar

Hey gasten,
Ik heb even een vraagje voor de mensen die op de pc gamen, ik wil namelijk de dayz standalone kopen. De Dayz standalone is nu in early alpha status, en moet dus nog verbeterd worden. Nu is mijn vraag ( wellicht een beetje stomme vraag), als ik het spel in de huidige status koop en het wordt uiteindelijk een officieel spel, moet ik deze dan nog een keer kopen, of wordt het spel telkens met updates veranderd en krijg ik uiteindelijk ook gewoon de volledige game?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 22 XP
    JamesBlond89's avatar

    Hey gasten,
    Ik heb even een vraagje voor de mensen die op de pc gamen, ik wil namelijk de dayz standalone kopen. De Dayz standalone is nu in early alpha status, en moet dus nog verbeterd worden. Nu is mijn vraag ( wellicht een beetje stomme vraag), als ik het spel in de huidige status koop en het wordt uiteindelijk een officieel spel, moet ik deze dan nog een keer kopen, of wordt het spel telkens met updates veranderd en krijg ik uiteindelijk ook gewoon de volledige game?

    Jup, deze versie blijft zichzelf gewoon upgraden tot de volledige game. Eind 2015 zal hij als beta worden vrijgegeven.

  2. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Wat James zegt klopt helemaal, geldt overigens voor vrijwel alle early-access games op Steam 🙂