Hallo,
Ik wou mijn ps4 opstarten maar dat deed hij niet als gewoonlijk (terwijl ik 2 uurtjes daarvoor nog cod had gespeeld).
Toen ik hem opstartte zag ik het Playstation logo langere dan normaal en daarna werd het scherm meteen zwart.
Ik heb hem meerdere keren op deze manier opgestart.
Het is wel gelukt me ps4 via de safe mode opnieuw op te starten maar dan gebeurd weer hetzelfde.
Het is me nog niet gelukt op het hoofdmenu van me ps4 te kunnen zien.
Weet iemand wat ik moet doen?

Ik zou eerst dde Sony helpdesk bellen dat moet je zeker doen.
Probeer hem naar de fabrieksinstellingen te reseten en als dat niet helpt sony bellen
[quote]Ik zou eerst dde Sony helpdesk bellen dat moet je zeker doen.[/quote]
Dat kan pas weer maandag om 9u 🙁
[quote]Probeer hem naar de fabrieksinstellingen te reseten en als dat niet helpt sony bellen[/quote]
Maar ik wil niet dat mijn saves en screenshots verwijderd worden.
En ik ben van plan sony te bellen maar ze zijn pas vanaf maandag bereikbaar
PS4 even paar minuten van stroom afhalen. Dus echt de stekker eruit. Dan kunnen de condensatoren ontladen. Start hij daarna nog op in save mode dan onderstaande link gebruiken om de firmware te downloaden. Dit is geen update bestand maar de complete firmware. Deze in de map PS4 met daarin de map UPDATE stoppen en dan naar een USB stick kopiëren. Dan in save mode de firmware updaten vanaf USB.
[url]http://nl.playstation.com/home/news/articles/detail/item663675/Het-PS4-systeem-initialiseren/[/url]
Ik hem mn ps4 geinitialiseerd en hij werkt weer!
Gelukkig zijn de saves gebleven. Me ps4 is ook nog sneller geworden op een of ander manier 😀
Bedankt voor de informatie!