Topic: Gratis games voor PS Pus vanwege downtime?

26 december 2014om 21:04

Lees deze tweet: LEAK: @PlayStation will be giving Free Games to PS Plus Members because of the PSN Outage.

twitteraccount. @PSN_Updates

Sorry voor de typfout in de titel!

28 reacties

  1. User  avatar
    351 XP

    Zou leuk zijn, maar zie het wel. Als PSN maar snel gewoon weer werkt ben ik ok wel weer blij.

    0
  2. User  avatar
    357 XP

    [quote]Zou leuk zijn, maar zie het wel. Als PSN maar snel gewoon weer werkt ben ik ok wel weer blij.[/quote]

    Ik hoop het ook! 😉

    0
  3. User  avatar
    789 XP

    De Laatste keer toen ze games gratis weggaven was PSn een maand plat geweest dus ik denk niet dat ze het gaan doen. En ook omdat de mensen op de vita (en sommigen op de ps3) er gewoon op kunnen

    0
  4. User  avatar
    829 XP

    Ik weet niet wat PS Pus is maar gezond klinkt het niet. 😉

    0
  5. User  avatar
    422 XP

    erg goede bron

    0
  6. User  avatar
    1 XP

    Kan iemand al weer inloggen met de ps4 of nog niemand/ Mij lukt het in ieder geval nog niet grrrrr

    0
  7. User  avatar
    2103 XP

    Op mijn vita werkt het psn iig niet :/

    0
  8. User  avatar
    252 XP

    nog meer indie games zeker

    0
  9. User  avatar
    39 XP

    [quote]nog meer indie games zeker[/quote]
    This. Ik dacht Sony een AAA voor de PS4 had beloofd voor dit jaar..

    0
  10. User  avatar
    214 XP

    [quote]This. Ik dacht Sony een AAA voor de PS4 had beloofd voor dit jaar..[/quote]

    Die heb ik deze maand ook gehad hoor die aaa titel

    0
  11. User  avatar
    9074 XP

    [quote]This. Ik dacht Sony een AAA voor de PS4 had beloofd voor dit jaar..[/quote]

    Is geleverd

    0
  12. User  avatar
    1100 XP

    Gratis games,denk dat ze dan veel langer offline moeten zijn.Net als bij de ps3,ah geweldig weer buiten heel brabant ligt plat door het sneeuw.

    0
  13. User  avatar
    1508 XP

    PSN_Updates is niet echt een betrouwbare source. Ik verwacht niet dat er nu games als compensatie gegeven gaan worden, ze leiden al genoeg schade door derden.

    Overigens is PSN inmiddels weer online.

    0
  14. User  avatar
    358 XP

    [quote]PSN_Updates is niet echt een betrouwbare source. Ik verwacht niet dat er nu games als compensatie gegeven gaan worden, ze leiden al genoeg schade door derden.

    Overigens is PSN inmiddels weer online.[/quote]

    Hier nog niet hoor..

    0
  15. User  avatar
    1140 XP

    Fantastische bron ook die erbij staat, oh wacht.

    0
  16. User  avatar
    230 XP

    Zielig gezeik vind ik het altijd van de mensen als PSN een paar sullige daagjes ofline is gegaan. Zwaar ondankbaar gedrag vind ik dit maar goed zal vast aan mij liggen. Kom aub niet met het gezeik, ja maar ik betaal. Flikker op! Je hebt 20 cent “verloren” als je 2 dagen niet online kunt gamen en je wilt 1 game? Pffff…

    0
  17. User  avatar
    39 XP

    [quote]Is geleverd[/quote]
    Waarschijnlijk over het hoofd gezien dan, over welke game hebben we het nu?

    0
  18. User  avatar
    147 XP

    [quote]Waarschijnlijk over het hoofd gezien dan, over welke game hebben we het nu?[/quote]

    Injustice: Gods Among Us.

    2D Fighting met Batman and co.

    Verder heb ik liever dat PSN het gewoon doet, de tijd en kosten van de “gratis games” ter compensatie kunnen beter spendeerd worden aan de uptime van PSN.

    0
  19. User  avatar
    955 XP

    [quote]Waarschijnlijk over het hoofd gezien dan, over welke game hebben we het nu?[/quote]

    Injustice

    0
  20. User  avatar
    214 XP

    Er gaan geruchten op internet dat sony 2 games gaat weggeven voor deze problemen je kan dan kiezen uit een lijst van games dat is wat ik net gelezen heb

    0
  21. User  avatar
    39 XP

    [quote]Injustice: Gods Among Us.

    2D Fighting met Batman and co.

    Verder heb ik liever dat PSN het gewoon doet, de tijd en kosten van de “gratis games” ter compensatie kunnen beter spendeerd worden aan de uptime van PSN.[/quote]
    Injustice is wel een gave game ja. Nooit geweten dat ze met de AAA deze bedoelde.

    0
  22. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Injustice is wel een gave game ja. Nooit geweten dat ze met de AAA deze bedoelde.[/quote]

    Weet je uberhaubt dan wat AAA betekent?

    0
  23. User  avatar
    39 XP

    [quote]Weet je uberhaubt dan wat AAA betekent?[/quote]
    In mijn ogen is dat een game waarin enorm veel geld wordt ingestoken in voornamelijk marketing om hem zo goed mogelijk te laten veekopen. Right?

    0
  24. User  avatar
    1042 XP

    [quote]In mijn ogen is dat een game waarin enorm veel geld wordt ingestoken in voornamelijk marketing om hem zo goed mogelijk te laten veekopen. Right?[/quote]

    Ja dat klopt, ik moet alleen toevoegen dat zulke games in de meeste gevallen van hoge kwaliteit is.
    Maar blijkbaar valt bij jou injustice niet onder een AAA..

    0
  25. User  avatar
    3888 XP

    Las laatst dat ps+ ongeveer 13 cent per dag kost.

    Psn heeft er 3 dagen uitgelegen dus das +\- 40 cent van je abbo.

    Dus een gratis game is buiten proporties!

    En ten 2e het was kerst! Dan hoor je bij familie te zijn ipv gamen!

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    0
  26. User  avatar
    351 XP

    [quote]Las laatst dat ps+ ongeveer 13 cent per dag kost.

    Psn heeft er 3 dagen uitgelegen dus das +\- 40 cent van je abbo.

    Dus een gratis game is buiten proporties!

    En ten 2e het was kerst! Dan hoor je bij familie te zijn ipv gamen!

    Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]Dat slaat nergens op wat je zegt die laatste zin. Sommigen mensen hebben niks met familie en ten tweede als je bij familie bent kun je toch ok misschien willen gamen met familie.

    0
  27. User  avatar
    1810 XP

    [quote]Dat slaat nergens op wat je zegt die laatste zin. Sommigen mensen hebben niks met familie en ten tweede als je bij familie bent kun je toch ok misschien willen gamen met familie.[/quote]

    ben het met je eens. moet iedereen voor zichzelf bepalen

    0
  28. User  avatar
    247 XP

    [quote]Las laatst dat ps+ ongeveer 13 cent per dag kost.

    Psn heeft er 3 dagen uitgelegen dus das +\- 40 cent van je abbo.

    Dus een gratis game is buiten proporties!

    En ten 2e het was kerst! Dan hoor je bij familie te zijn ipv gamen!

    Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

    Dat laatste moet iedereen zelf weten. Maar met het eerste sla je de spijker op zijn kop. Als je puur naar het bedrag kijkt is de offline schade ten op zichten van je PSN + nog geen 40 cent. En dan durven te roepen om 1 of meerdere gratis games.

    0