Heey,
Sinds ik mijn PS4 op een internetkabel heb aangesloten heb ik altijd een NAT-Type 3 gehad.
Ik ben erachter gekomen dat als ik [i]internetverbinding instellen > netwerkkabel gebruiken > aangepast > overal de bovenste optie[/i] deed, alles keurig op NAT-Type 2 stond.
Echter, wanneer ik dat nu doe krijg ik nog steeds type 3.
Weet iemand hoe dit valt op te lossen?
– Bas.

Gewoon je ps4 in DMZ zetten,kijk maar op google.Staat er vol mee,succes.
De juiste poorten in je router open zetten of de PS4 idd in DMZ zetten.
Ik had gister geprobeerd mijn DMZ in te stellen en het netwerk in zijn algemeen op [i]Open[/i] te zetten. Het werkte echter niet.
Morgen ga ik er echter even goed voor zitten voordat ik hier weer ga miauwen. 😉