Forum

Topic: PSN vrienden gezocht!

Anoniem's avatar

Hoi, ik ben Arthur, en heb sinds kort een PS4 en daarbij een nieuw PSN account, waarbij ik Nederlandse PSN vrienden zoek. Ik hou van RPG’s, Horror en actie/ avontuur met een “fantasy” gehalte. Games waar ik niet van hou zijn voetbal en hedendaagse oorlogsgames. Mijn PSN naam is: MisterManaTree.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Misschien idee om games die je hebt er bij neer te zetten, en je mag me altijd toevoegen – M4uSzi

  2. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Voeg maar toe!

    Ninodz9

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Speel je Destiny? darkelement1987

  4. 15 XP
    Art's avatar

    Misschien idee om games die je hebt er bij neer te zetten, en je mag me altijd toevoegen – M4uSzi

    Beste Mausie,

    Ik heb op dit moment Shadow of Mordor, DA Inquisition en First Light. Dankjewel dat ik je mag toevoegen!

    Voeg maar toe!

    Ninodz9

    Beste ninodz9,

    Bedankt dat ik je mag toevoegen!

    Speel je Destiny? darkelement1987

    Beste DarkElement,
    Ik speel geen Destiny, maar ik voeg je graag toe!

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Hey Arthur, voeg me maar toe hoor… Milkyray is ook mijn psn-naam.

  6. 15 XP
    Jeroenvroenhoven's avatar

    Hoi ik ben Jeroen psn naam is Jeroenvroenhoven ik speel nu far cry 4 LEGO Batman gta5 vooral games met een verhaal als je wil mag je me toevoegen

  7. 45 XP
    Ody's avatar

    Ik speel veel GTA en DRIVECLUB mensen die dit ook spelen voeg me maar toe: odybreda076 🙂

  8. 15 XP
    Art's avatar

    Dank jullie, Milky , Jeroen en Ody!

  9. 15 XP
    Art's avatar

    Zijn er nog meer mensen die ik mag toevoegen als PSN vriend?

  10. 431 XP
    Hiska's avatar

    Hiska_22 🙂 hoe meer zielen, hoe meer vreugd…

  11. 53 XP
    Frenzy's avatar

    frenzypsycho

  12. 257 XP
    iNSo's avatar

    Add mij ook maar 🙂 xX-Inso-Xx

  13. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ja hoor .. Chrisinator

  14. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Zijn er nog meer mensen die ik mag toevoegen als PSN vriend?

    Ja zeker, Tommie2110.

  15. Anoniem -
    157.55.39..xxx's avatar

    Ha die gamers, beetje oud topic zie ik maar goed, onderwerp sluit mooi aan. He daar, ik zoek nieuwe psn maatjes om af en toe lekker rond te klooien in GTAV, beetje te co-oppen (Dying Light bijv.) of gewoon fun hebben met andere games. Oerhollandse gezelligheid maken zeg maar 🙂

    Games die ik zoal heb: Overwatch, Dying Light, Dead Island, Dead Island Riptide PS4, Killing Floor 2, blops3, cod aw, resident evil 5 ps4, red faction ps4, broforce, gta v, en nog hoop andere games waar ik zo niet op kom. Zijn er gamers die ook vooral lekker gezellig willen co-oppen etc die ik een request mag sturen? Mijn PSN id is: nomizz.

    Groeten!

  16. Anoniem -
    40.77.167..xxx's avatar

    @Art: NoiseKicker

  17. Anoniem -
    Anoniem-9305's avatar

    hey ik zoek een vrind die graag gta 5 speelt ook een noop is goed mijn naam op playstaysen is light145 door hopelijk tot snel