Topic: ps3 systeem herstel sign in id vergeten

29 december 2014om 13:02

mijn ps3 sloeg gisteren vast dat doet hij regelmatig want hij is +- een jaar of 4 oud en staat dagen aan een stuk aan dus hij heb onderand zn beste tijd gehad haha maar gister was t goed raak want nadat hij vast sloeg kreeg ik m niet meer uitgezet dus trekte ik de stekker eruit en wilde m trug aanzetten maar hij wilde maar niet opstarten en kreeg een melding dat mn data schijf beschadigd was dus deed m herstellen maar dat hielp niks want toen hij opnieuw opstarte kreeg ik weer t zelfde gesodemieter dataschijf beschadigd dus ik had het systeem herstel naar standaard gedaan dus ben nu alles kwijt maar dat intreseert me niks maar omdat ik meerdere ps3 gehad heb en dus ook meerdere accaunts heb ik mn sign in id terplekke verzonnen dus weet ik m niet meer maar men wachtwoord weet ik nog wel want gebruik altijd de zelfde maar ja ik zit er nu mee en vin t zwaar klote dus zou iemand mij kunne helpen

3 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

Gebruik als eerste even punten en komma’s in tekst, het is bijna niet te lezen zo.

0
  2. User  avatar
    351 XP

Weet een maatje van jouw toevallig niet hoe die was? Tis maar een idee. Hij kan zo even in zijn vriendenlijst kijken

0
  3. User  avatar
    416 XP

Je “sign in” is gewoon je e-mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt

Weet je je e-mail ook niet meer ? of heb je een fake mail gebruikt ?
    Is niet zo slim, maar ook daar is een oplossing voor

Sony/PlayStation Nederland bellen 020-7095025

Oja ik ben het met 7th-son eens, hier een daar een komma gebruiken of een nieuwe zin beginnen leest een stuk prettiger 🙂

0