Misschien een hatelijke productie voor velen maar ik bezie het als een heruitgave die je kan spelen op de ps4. Liefst een console met een keer. Het moeten voor mij geen remasters zijn maar gewoon ports.
Graag zou ik nog op de ps4 zien willen verschijnen:
een call of duty modern warefare collection (1,2,3)( gerucht actief )
max Payne 3
HITMAN absolution
Tom clancy splinter cell blacklist, ghost recon future SOLDIER , rainbow six Vegas 2
PAYDAY 2(lente 2015 volgens verschillende bronnen )
Welke zou jij nog graag terugzien keren?

Tony Hawk’s Pro Skater 2
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 of 3
Unreal Tournament, welke versie is niet boeiend.
Ik liever games met een verhaal zoals kingdom haerts en masseffeckt voor de ps4
Mass Effect, no doubt.
Red Dead Redemption met de capaciteiten van GTA V.
Heavy Rain
Maar eigenlijk zie ik van de meeste games liever een nieuw vervolg dan een remake. Bijvoorbeeld Fallout, Ratchet and Clank, Burnout Paradise etc.
Heavy Rain
Uncharted collectie
Beyond Two Souls, heb die nog niet gespeeld. Voor de rest graag nieuwe games.
hoop zelf een collectie van call of duty. net zoals hallo gedaan heeft. maar dan echt alle cods. vanaf cod4 tot blops2
uncharted zou ik graag zien.gelijk met uncharted 4. soort bundel net zoals bayonetta gedaan heeft.
Call of Duty MW1, 2 en 3 en Call of Duty WaW, Bo1 en Bo2.
All wil ik MW2 alleen terug zien als de one man army noob tube verweiderd is, want met dat in de game is MW2 nog altijd broken. Maar oh god, wat wil ik MW1, WaW en Bo1 graag remasterd zien :D. Ze zijn heel erg gehacked deze dagen, maar als ze geremasterd werden was dat echt het beste ooit!
Doe maar een port van Kingdom Hearts 1.5 en 2.5 en stop 3D er dan ook maar bij 🙂
Uncharted 1 t/m 3 aub!
[quote]Tony Hawk’s Pro Skater 2
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 of 3
Unreal Tournament, welke versie is niet boeiend.[/quote]
Er komt toch een THPS voor PS4? Tony Hawk had dat een keer gepost geloof ik.
Skyrim !
Mw2 :d
Heavy Rain
Uncharted
Wat mij betreft mogen ze wel wat PS3 exclusives remasteren, er zijn genoeg ps4 eigenaren die ze nooit gezien of gespeeld hebben. Bijvoorbeeld:
Infamous 1+2
Killzone 2+3
Resistance 1 t/m 3
Heavy Rain
Uncharted 1 tm/3
Niet omdat ik ze zelf graag nog een keer wil spelen, maar omdat het een hoop respect van bijvoorbeeld voormalig x360 eigenaren zou opleveren.
black ops 2
Cod4 MW
Uncharted 1 t/m 3
Ninja Gaiden (die voor de eerste xbox)
Gran Turismo 6 (7 duurt nog zo lang en er is op moment geen fatsoenlijke racegame op ps4)
Max Payne
Ik zou niet waarom je een remaster van cod zou willen. Je hebt zoveel mooie titels en dan wil je COD als een remaster zien wat een verspilling. Koudelka, Resident Evil 2, Dark Cloud 1/2, Dino Crisis 1 en 2, MGS1, Dragon Quest 8, Final Fantasy 7/8/9/12,
Cod 4: Modern Warfare en Red Dead Redemption
Alleen COD4 met alle DLC,wat was die game goed toen die uitkwam.