Hebben jullie evt nog een optie om je ps4 Verticaal te laten koele?
Denk dat die van mij te warm word, hoor hem de laatste tijd veel meer
Alvast thnx’
Hebben jullie evt nog een optie om je ps4 Verticaal te laten koele?
Denk dat die van mij te warm word, hoor hem de laatste tijd veel meer
Alvast thnx’
Een keer met een stofdoek tussen de randjes doet al wonderen! Doe ik elke week en elke week haal ik er toch wel iets uit. Kan ook door papegaai komen maar soit. Probeer het eens!
Ik heb em gewoon horizontaal staan op iedere hoek een legoblokje. Doet ook wonderen.
LEGO blokje?
[quote]LEGO blokje?[/quote]
Op legoblokjes zetten zodat er als het ware meer airflow onder je console komt. Doordat die zeg maar geen contact maakt met de bodem waar die normaal op staat, koelt de console wat beter.
Horizontaal of verticaal maakt weinig uit. En dat je de ventilator na verloop van tijd steeds wat meer hoort is logisch.
Ik heb hem gewoon staan zoals die hoort te staan, ik erger me niet aan het gezoem 😀
[quote]Op legoblokjes zetten zodat er als het ware meer airflow onder je console komt. Doordat die zeg maar geen contact maakt met de bodem waar die normaal op staat, koelt de console wat beter.[/quote]
Heb ik ook, 4 stukjes schuimspul eronder op alle hoeken en dan is de temperatuur een stuk lager, en eventuele trillingen zijn niet meer duidelijk hoorbaar
Die LEGO blokjes is slim gezien bedankt voor de tip
Ik ga inderdaad ook even mijn kast in duiken om op zoek te gaan naar mijn oude Lego sets. 😛
Bedankt voor de tip.