Hallo iedereen!
Voordat we het volgende jaar in knallen heb ik nog even een vraagje aan jullie, ik hoop dat er hier iemand zit die een beetje verstand heeft van GTA Online.
Ik ben namelijk onlangs begonnen met GTA Online, eerder heb ik alleen maar SP gedaan op beide consoles (Ps3 en Ps4), maar nooit online.
Nu ik online ben gaan spelen valt het me op dat het ranken tergend langzaam gaat en ook in het geld verdienen zit niet echt tempo, kan ook komen omdat ik nog maar level 16 ben, kan ook komen omdat de laadtijden het tempo uit het spel halen.
Nou heb ik op internet proberen te zoeken naar methodes wat het ranken en het geld verdienen even wat sneller laten gaan, maar telkens stuit ik op glitches die er al met een patch zijn uitgehaald.
Ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen, want door mijn lage level kan ik amper wat in Online.
Daarnaast ben ik net zoveel op zoek naar snelle legale methodes als snelle glitche methodes.
Bij voorbaat dank en iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar gewenst!

Ik kan er zelf niks beters van maken dan heel erg veel missions (aangegeven met de blauwe ster als icoon) spelen.
Missies geven veel meer geld en rp dan gewone races of tdm’s.
De meest bekende missie is [i]Voilent Duct[/i], aangeboden door Gerard. Dit is een redelijk simpele missie waarin je met 1-4 personen een aantal gangsters moet afknallen en vervolgens een drugspakketje moet bezorgen.
Je krijgt echter ernorm veel geld en rp. De missie is trouwens beschikbaar vanaf rank 15, dus dat is geen probleem voor jou. 😉
Tevens krijg je vaak ook veel geld door auto’s bij Simeon (of eventueel bij een LS Customs) te verkopen. SUV’s doen het hierin erg goed! 😀
Succes ermee!
(Mijn rank is ook niet al te hoog dus als je zelf nog tips hebt hoor ik het graag. ^^)
[quote]Hallo iedereen!
Voordat we het volgende jaar in knallen heb ik nog even een vraagje aan jullie, ik hoop dat er hier iemand zit die een beetje verstand heeft van GTA Online.
Ik ben namelijk onlangs begonnen met GTA Online, eerder heb ik alleen maar SP gedaan op beide consoles (Ps3 en Ps4), maar nooit online.
Nu ik online ben gaan spelen valt het me op dat het ranken tergend langzaam gaat en ook in het geld verdienen zit niet echt tempo, kan ook komen omdat ik nog maar level 16 ben, kan ook komen omdat de laadtijden het tempo uit het spel halen.
Nou heb ik op internet proberen te zoeken naar methodes wat het ranken en het geld verdienen even wat sneller laten gaan, maar telkens stuit ik op glitches die er al met een patch zijn uitgehaald.
Ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen, want door mijn lage level kan ik amper wat in Online.
Daarnaast ben ik net zoveel op zoek naar snelle legale methodes als snelle glitche methodes.
Bij voorbaat dank en iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar gewenst![/quote]
Ik weet niet of dat nog steeds kan. Maar eerder kon je makkelijk veel geld verdienen door missies te doen waarbij je golf na golf aan vijanden moet afmaken. Als je het haalde had je sws een paar goede wapens, veel RP en cash. Daarnaast is het echt missies doen, hoewel je met sommige races ook veel kan verdienen. Ik heb niet snelle manieren om geld te verdienen of te ranken. Maar je mag me rustig toevoegen als je missies moet met meerdere mensen. PSN: peyj13
Probeer survival te herhalen verdien je veel geld mee en is goed voor je level.
Verder kan je ook een paar weken wachten, je schijnt echt heel veel geld te kunnen verdienen met de aankomende heists. Zorg er wel voor dat je een appartement hebt, anders kan je deze niet hosten.
Als je gewoon een uurtje jobs doet (geen freemode) dan heb je ongeveer 100.000 dollar. Ik vind het zelf trouwens helemaal niet leuk om geld te verdienen met glitches.
Je had toch maar op Ps3 moeten glitchen, daarop was t nog makkelijk. Nu is er een zogenaamd anti-cheat systeem wat mensen registreerd die heel snel level up gaan of heel snel heel veel geld verdienen.
Dr zijn wel bepaalde missies die veel RP of cash ofleveren maar daar moet je maar op Youtube een beetje naar zoeken =)
je kan de survival mode proberen, als je die haalt krijg je 30.000 dollars en ook een shitload aan rp.
je kan ook de race “thrills in the hills doen” als je die uit je hoofd kent en achter elkaar speelt is ie eigenlijk heel makkelijk.
er zit een bocht in die zo irritant kan zijn als je em niet verwacht dat de rest van de racers er bijna elke race wel minstens een keer crashen. je krijgt (of kreeg) er erg veel geld en rp voor terwijl het best een korte race is. en zo speel je trouwens ook gelijk mods voor je auto’s vrij. races over het algemeen zijn vrij belonend in geld en rp maar mensen gaan altijd erg rammen.
qua missies kan je wel rooftop rumble proberen want die betaalt best veel. maar je moet voor de goed betalende missies een minimum rank hebben (er is altijd wel een zeikerig addertje onder het gras).
Gewoon met een goed groepje constant de survivals herhalen. De makkelijkste vind ik daarin boneyard en nog een waar ik de naam van vergeten ben. Boneyard kun je met zijn 2en al tot een goed einde brengen. Je moet dan 10 survival rondes overleven. En het leverd 30.000 op en een hoop level punten. Enigste nadeel vind ik dat ik vaak aan munitie in die rondes ook al zon 12.000 elke keer verknal.
Als je met mensen met een hoge rank missies meedoet, en dan ongeveer 15 minuten over een missie doet krijg je minimaal 20000 dollar en ook rond de 4000 RP
Je mag me toevoegen als je mee wilt doen, ik ben level 93
Dankjewel mensen voor de tips! ik ga er mee aan de slag!
Friend Invites gestuurd! 🙂