Topic: Nieuwste psplus games bekend gemaakt!!

30 december 2014om 19:27

De gratis Playstation Plus games voor januari

Nieuws | 30 december 2014 –
De games die je in januari 2015 met PlayStation Plus gratis krijgt zijn bekendgemaakt.

PS3-gebruikers krijgen Prototype 2 en Duck Tales Remastered. Als je een PS4 hebt, krijg je inFAMOUS: First Light en The Swapper. Voor de PS Vita liggen Final Horizon Duke Nukem 3D: Megaton Edition en Whoa Dave! in het verschiet.

7 reacties

  1. User  avatar
    138 XP

    Dit is al echt 3 maanden bekend ?!

    0
  2. User  avatar
    1508 XP

    Ninodz9: Nee. Alleen de PS4 games waren bekend, de PS3 en Vita games zijn vandaag pas bekend gemaakt.

    0
  3. User  avatar
    39 XP

    Dit vind ik een prima line-up voor de PS4! 😀
    First Light is een mooie toevoeging naast Second Son, wat ik al best ver kapot heb gespeeld.
    The Swapper had ik al eerder een keer zien langskomen, lijkt me een erg gaaf concept.

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    Een mooie selectie.

    0
  5. User  avatar
    2103 XP

    Erg mooie update, wel jammer dat ik Prototype 2 vorige week gekocht heb haha 😛

    0
  6. User  avatar
    87 XP

    Hallo allemaal.
    Ik ga over 1 maand een ps4 halen.
    Ik heb een en ander gelezen hoe ps plus online in elkaar zit eingelijk ongeveer zoals xbox live.
    Maar mijn vraag is krijg je altijd zo nieuwe games gratis voorgeschoteld als infamous first light?
    Wel cool.
    Want bij de xbox one gold leden kreeg je vorig jaar ook een gratis spel en dat was forza horizon 2 en dat is best niet slecht voor een nieuwe game.

    0
  7. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Hallo allemaal.
    Ik ga over 1 maand een ps4 halen.
    Ik heb een en ander gelezen hoe ps plus online in elkaar zit eingelijk ongeveer zoals xbox live.
    Maar mijn vraag is krijg je altijd zo nieuwe games gratis voorgeschoteld als infamous first light?
    Wel cool.
    Want bij de xbox one gold leden kreeg je vorig jaar ook een gratis spel en dat was forza horizon 2 en dat is best niet slecht voor een nieuwe game.[/quote]

    Je krijgt elke maand nieuwe games, de eerste woensdag van de maand om precies te zijn.
    Het eerste jaar is het wat minder geweest met de titels, omdat er toen nog niet zoveel uit was, het waren toen alleen maar 2 of soms zelfs 3 indie titels die je kreeg.
    Sinds december kregen we de eerste AAA titel, Injustice Gods Among Us. Mocht je bij wijze voor aankomende wonesdag nog plus aanchaffen (titels kun je al in je ‘library’ zetten ook al heb je nog geen ps4), zou je die nog kunnen nemen, en voor aankomende woensdag dan dus Infamous First Light.

    Het is met Plus simpelgezegt, elke maand 2 games voor PS4, 2 games voor PS3 én 2 games voor de Vita, dus niet of, maar gewoon alle platforms! 🙂

    0