Topic: The crew statistieken

30 december 2014om 23:59

de statistieken van the crew worden in het spel niet weergegeven en blijven veelal op 0% staan.

Heeft iemand enig idee of er een (andere) mogelijkheid is om je statistieken te bekijken?
Vind dit persoonlijk vet irritant… 🙁

Thnx alvast voor de hulp!

4 reacties

1. User  avatar
    92 XP

[quote]de statistieken van the crew worden in het spel niet weergegeven en blijven veelal op 0% staan.

Heeft iemand enig idee of er een (andere) mogelijkheid is om je statistieken te bekijken?
    Vind dit persoonlijk vet irritant… 🙁

Thnx alvast voor de hulp![/quote]

Ubisoft is bekend met dit probleem, ook is er op psx sense een artikel gekomen over hoe je het kan oplossen. Aantal weken terug.

0
  2. User  avatar
    433 XP

Ahh oke… Kan alleen niet terug kijken op t forum aangezien ik gebruik maak van de mobiele versie… Hopelijk wordt t dan snel opgelost en kun je dan je statistieken wel bekijken…

Thnx voor je reactie!

0
  3. User  avatar
    252 XP

[quote]Ubisoft is bekend met dit probleem, ook is er op psx sense een artikel gekomen over hoe je het kan oplossen. Aantal weken terug.[/quote]

Heb je toevallig een linkje voor me?

0
  4. User  avatar
    433 XP

Ik heb t artikel gevonden en het enige wat je kunt doen volgens het artikel is opnieuw aan en afmelden net zolang totdat de statistieken beschikbaar zijn… Werkt bij mij in elk geval na 3 a 4x aanmelden achter elkaar niet… 🙁

0