Hi ik zat te twijfelen om dragon age aan te schaffen kan iemand bij vertellen hoe de combat werkt en lijkt ?
Lijkt het een beetje op skyrim?
Bvd
Hi ik zat te twijfelen om dragon age aan te schaffen kan iemand bij vertellen hoe de combat werkt en lijkt ?
Lijkt het een beetje op skyrim?
Bvd
[quote]Hi ik zat te twijfelen om dragon age aan te schaffen kan iemand bij vertellen hoe de combat werkt en lijkt ?
Lijkt het een beetje op skyrim?
Bvd[/quote]
Youtube reviews/tutorials kijken is t beste, ik heb t een paar uur gespeeld en in sommige opzichten lijkt t wel op Skyrim maar ook juist weer niet.
[quote]Hi ik zat te twijfelen om dragon age aan te schaffen kan iemand bij vertellen hoe de combat werkt en lijkt ?
Lijkt het een beetje op skyrim?
Bvd[/quote]
Ik heb hele lijsten gameplay beschikbaar, check en subscribe als je wil 😉
De gameplay is een combinatie tussen zowel Dragon Age Origins als Dragon Age 2. Het speelt lekker met de controller, en als je het tactisch wil spelen kan dat ook, doordat je het spel kan pauzeren, en dan je personages zo positioneren dat het jou het beste uitkomt. Het is third person, en skyrim is first person, dus in die zin is het zeer verschillend 🙂 Ik hoop dat dat je vraag beantwoord!
[video]http://youtu.be/9BPZAwfiu2I[/video]
Skyrim vond ik persoonlijk wat saai en grafisch ondermaats, net als Dragon Age 1 &2. Inquisition is 1 van de beste en mooiste games die ik ooit heb gespeeld! Echter is de action-combat heel anders dan die van Skyrim. Skyrim speelt als een echte actie game. Inquisition heeft meer een turn-based-achtig systeem wat uitgevoerd wordt in real-time combat. Ik vind het heel tof spelen. Wil je een game als Skyrim, dan raad ik je sterk Dragon’s Dogma: Dark Arisen aan.
[quote]Skyrim vond ik persoonlijk wat saai en grafisch ondermaats, net als Dragon Age 1 &2. Inquisition is 1 van de beste en mooiste games die ik ooit heb gespeeld! Echter is de action-combat heel anders dan die van Skyrim. Skyrim speelt als een echte actie game. Inquisition heeft meer een turn-based-achtig systeem wat uitgevoerd wordt in real-time combat. Ik vind het heel tof spelen. Wil je een game als Skyrim, dan raad ik je sterk Dragon’s Dogma: Dark Arisen aan.[/quote]
Persoonlijk vind ik echt niet dat Inquisition een turn based-vechtsysteem heeft, ook niet in real time. Die omschrijving doet mij meer denken aan een Chrono Trigger/Cross, of Final Fantasy 4. In een turn based-vechtsysteem kan je namelijk zo goed als nooit interactief reageren. Daarmee bedoel ik, een aanval ontwijken, of net voor een aanval een schild oproepen omdat je die aan ziet komen. Je recommended game van Dark Arisen vind ik dan wel weer top 😉 Zeer goeie combat voor een RPG.
[quote]Skyrim vond ik persoonlijk wat saai en grafisch ondermaats, net als Dragon Age 1 &2. Inquisition is 1 van de beste en mooiste games die ik ooit heb gespeeld! Echter is de action-combat heel anders dan die van Skyrim. Skyrim speelt als een echte actie game. Inquisition heeft meer een turn-based-achtig systeem wat uitgevoerd wordt in real-time combat. Ik vind het heel tof spelen. Wil je een game als Skyrim, dan raad ik je sterk Dragon’s Dogma: Dark Arisen aan.[/quote]
Ik vind dragons dogma meer op dragon age lijken dan dat het op skyrim lijkt. Skyrim is echt zo een game waar je alles op kunt pakken, met een, in mijn ogen, langzaam/saai vechtsysteem.
Dragons dogma gaat lekker vlot, en je kunt kleine vijanden oppakken, en grotere beklimmen. Dragon age is ook een vrij vlotte game qua vechten. Is wel wat uitgebreider dan dogma
Het heeft iets weg van Reckoning. Enige verschil is dat je in een soort Final Fantasy stijl mode kan springen (Maar hoeft niet, ik gebruik het nooit namelijk) en dat je kan wisselen tussen de 4 characters ( Jij, Member 1, Member 2 en Member 3).
Het is een Hack n Slash game met spells op vierkantje, driehoek, rondje en R1. En met L2 ingedrukt een nieuwe combinatie aan spells geeft. Het speelt echt heerlijk moet ik zeggen, het is wel gigantisch groot het spel. Misschien zelfs een beetje overweldigend hehe