Topic: Playstation maakt goed voor downtime

01 januari 2015om 20:25

Yow psx leden!

Allereerst even een Happy New Year everybody!! 😀 Hopelijk hebben mensen hier niet hun kostbare tengels verloren ;P

Playstation heeft vanwege de downtime rond kerstmis van PSN een kleine goedmaker geregeld voor alle PSN en PS+ leden. We krijgen het ergens in januari.

Mocht je PS+ account verlopen in die maand krijg je 5 dagen PS+ gratis. Verder krijg iedereen ( PS+ en PSN leden) ook een 10% korting coupon die je kunt gebruiken in de PS store voor alle soorten games. Je hoeft hier volgens Sony niks voor te doen, dit word automatisch geregeld. Hoe precies is nog niet echt duidelijk. Meer informatie zal ook volgen.

Persoonlijk vind ik dit heel erg netjes van Sony dat ze dit doen voor hun leden. Naar mijn inzicht waren ze dit nog niet eens verplicht maar goed. Ik vind 3 dagen downtime A, heel erg kort die ook nog rond de kerst vielen (familie tijd, geen game tijd, althans voor mij) en B, tegen DOSS aanvallen valt heel erg weinig tegen te doen dus kortom overmacht. Het zal gegarandeerd voor vele niet genoeg zijn wat Sony je aanbied als sorry, maar laat ik op zijn zachts vertellen dat niet iedereen tevreden gehouden kan worden. 🙂

Hier nog de bron, wel zo belangrijk 😉 Zag het nog niet op PSX-sense dus vandaar dit topic.

[url]http://blog.eu.playstation.com/2015/01/01/holiday-thank-you/?adbid=1067961629896498&adbpl=fb&adbpr=115605765132094&emcid=social_20150101_38165397[/url]

1 reactie

1. User  avatar
    2103 XP

Dit is inderdaad een erg mooie compensatie 🙂 Dat heeft Sony goed geregeld.

0