Ik vraag me af of EA Sports nog wat om zijn spellen geeft…
Het lijkt wel als of ze iets bouwen en direct verkopen zonder het te testen.
Te veel bugs om op te noemen, je schiet de bal over en krijg opeens een hoekschop o.0?. Commentator die niet weet wat die zegt, Bv Chelsea maakt een overtreding tegen City. Hoor je van die commentator ( Chelsea maakt zich klaar voor de vrije trap ) defuq?. Tijd/score – weergave zie je opeens twee dezelfde teams terwijl je 2 verschillende teams hebt die tegen elkaar spelen.
John Terry die opeens Messi eruit sprint, kom op aub dit kan toch niet zo verder?
Ik controleer elke dag FIFA op een update maar denk dat Ea sports zit te slapen

Realisme is inderdaad ver te zoeken op bepaalde momenten in FIFA. Ik merk wel dat de meeste onzin momenten gebeuren wanneer het tempo vrij hoog ligt. Oftewel dat beide ploegen snel en vooral veel kansen hebben. Ik ben zelf geswitcht naar een speelstijl dat meer om balbezit draait. Ik denk dat dit ook het doel van EA was, namelijk om het zogenaamd echte voetbal tevoorschijn te halen. Wat ze vergeten zijn is dat er anno 2014/15 ook andere speelstijlen zijn. Wie weet dat de physics het snelle en hoge tempo voetbal niet aankunnen en er hierdoor rare beslissing zijn.
Ikzelf heb vooral last van penalties die zomaar worden gegeven en het scripting. Scripting is allerlei onzin dat moet gebeuren zodat er een doelpunt valt. Bijvoorbeeld dat de tegenstander na 5 opeenvolgende corners de bal erinjaagt of zoals ik al aangaf een penalty krijgt wat geen penalty is.
Al met al vind ik het geen slecht spel, maar doordat het een momentenspel is gaan verkeerde beslissingen en bugs wel irriteren. Zet verder trouwens het commentaar in het Engels. Daar haal ik meer plezier uit.
Klopt maar een update kan geen kwaad, daar wordt ik pissig om. Wat nog erger is dat bijvoorbeeld dat Messi Yaya Touré omver kan duwen tijdens het jagen. En dat aannemen en draaien om je as duurt eeuwig!!! zo de bal kwijt. Het mag wel realistisch zijn maar dat draaien en dat aftrap goal dingetjes zijn gewoon onzin.
Haha dan moet je fifa op de Vita eens zien. Ze geven daarop ieder jaar hetzelfde spel full price uit met alleen maar updated rosters…en dan zijn ze zelfs te beroerd om de bugs eruit te halen. Wat een drama daar bij EA.
[quote]Klopt maar een update kan geen kwaad, daar wordt ik pissig om. Wat nog erger is dat bijvoorbeeld dat Messi Yaya Touré omver kan duwen tijdens het jagen. En dat aannemen en draaien om je as duurt eeuwig!!! zo de bal kwijt. Het mag wel realistisch zijn maar dat draaien en dat aftrap goal dingetjes zijn gewoon onzin.[/quote]
Ik weet niet, maar messi is als god bij EA. Dus het is superrealistisch dat hij yaya touré kan omduwen!
Er zijn al genoeg updates geweest voor FIFA. Ik merk zelf wel dat je niet meer zo snel een penalty tegen krijgt maar misschien is dit bij jou anders. Het schieten van afstand is wel ‘broken’ ze vliegen er zo in of gaan op de paal/lat. Het wegduwen van Yaya Touré kunnen best veel mensen. Als je in een soort van duel zit en je drukt op L2 dan maakt de speler zich breed en kan je zo weglopen bij Touré vooral spelers als Messi, Aguero etc etc. Al met al vind ik dit wel een leuke FIFA.
Ik vind het een goed spel en al maar die keepers zijn zo slecht. Ze maken zulke slechte acties en je kunt vrij makkelijk langs ze lopen. Ook heb je soms dat een speler van je scoort maar dat het als een eigen goal van de tegenpartij geld.
Koop gewoon pes2015,wat speelt die heerlijk 🙂
[quote]Ik vraag me af of EA Sports nog wat om zijn spellen geeft…
Het lijkt wel als of ze iets bouwen en direct verkopen zonder het te testen.
Te veel bugs om op te noemen, je schiet de bal over en krijg opeens een hoekschop o.0?. Commentator die niet weet wat die zegt, Bv Chelsea maakt een overtreding tegen City. Hoor je van die commentator ( Chelsea maakt zich klaar voor de vrije trap ) defuq?. Tijd/score – weergave zie je opeens twee dezelfde teams terwijl je 2 verschillende teams hebt die tegen elkaar spelen.
John Terry die opeens Messi eruit sprint, kom op aub dit kan toch niet zo verder?
Ik controleer elke dag FIFA op een update maar denk dat Ea sports zit te slapen[/quote]
Dat met die vrije trappen heb ik ook gemerkt, maar misschien dat ze het in verdedigend opzicht bedoelen, soms heb ik ook rare bugs online dan speel ik tegen chelsea maar dragen ze bijvboorbeeld een saint-etienne shirt.