Hallo iedereen,
Ik heb gister in de PS Store PES2015 gekocht voor die aanbieding van 26 euro! Als ik hem opstart moet ik eerst de wedstrijd voor de supercup spelen tussen Real en Sevilla, maar als ik dan klaar ben kan ik niet verder naar hoofdmenu! Ik kan alleen dezelfde wedstrijd maar weer opnieuw spelen…. Nou vraag ik me af of andere dit ook hebben of dat ik een verkeerde versie heb gekocht? Iets wat me sterk lijkt want dit is de enige in de Store!
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Gr Dylan

Waarschijnlijk is hij nog niet klaar met downloaden.
[quote]Hallo iedereen,
Ik heb gister in de PS Store PES2015 gekocht voor die aanbieding van 26 euro! Als ik hem opstart moet ik eerst de wedstrijd voor de supercup spelen tussen Real en Sevilla, maar als ik dan klaar ben kan ik niet verder naar hoofdmenu! Ik kan alleen dezelfde wedstrijd maar weer opnieuw spelen…. Nou vraag ik me af of andere dit ook hebben of dat ik een verkeerde versie heb gekocht? Iets wat me sterk lijkt want dit is de enige in de Store!
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Gr Dylan[/quote]
Hij is de game aan het pre-downloaden, wat inhoudt dat je na een klein gedeelte van de download wel al kan spelen maar nog niet de volledige game.
[quote]Hij is de game aan het pre-downloaden, wat inhoudt dat je na een klein gedeelte van de download wel al kan spelen maar nog niet de volledige game.[/quote]
Heb hem 2 dagen geleden gekocht dus lijkt me sterk dat die dat nog aan het doen is dan!
[quote]Heb hem 2 dagen geleden gekocht dus lijkt me sterk dat die dat nog aan het doen is dan![/quote]
Ik zou zeker contact opnemen met sony dan wordt het zeker opgelost.
Als je in je hoofdmenu naar pes2015 gaat en dan op de options knop drukt en daar details of iets dergelijks.
Dan staat daar hoe ver hij is met downloaden.
De eerste download is niet zo groot maar de hele game is wel vrij groot dus daar kan ie wel een tijdje mee bezig zijn.
Ik heb hem ook en dacht ook dat er iets aan de hand was omdat ik alleen maar die ene wedstrijd tussen barcelona en real kon spelen.